Noblesse @ Jumpwork !

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Katinka

Re: Noblesse @ Jumpwork !

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 17:05

Ah, Nina! ik wist nie da gij ook op Bokt zat Haha!
Ik bennut dus eh , Katinka Knipoog

MissVanna

Leuk dat roos Knipoog

Mooie foto's

MissVanna

sorry van die 2keer maar kwam er niet tussen dus heb ik veel gedrukt Bloos Bloos Bloos

Robby_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 19:57

Dag nina robby hier eh
amai ik heb nobless'jah nog nooit zo zien springen (ook niet op kamp)let idd wel wat meer op je handen en hoe gaat het met de andere paardjes?o ja luna verwacht deze maand haar vbeulen voor fot's kijk in me onderschrift hé Knipoog

grtz robby

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 20:29

waaah die van 60 cm je houding lijkt net of je een meter springt Clown .. je gaat wel beetje teveel plat erop daar..
En het lijkt op de foto's of je je tenen naar buiten doet boven de sprong.. niet doen :p haha ..
verder iets meer meegeven en dan ist toppiej Haha!

Noblessejuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-05 08:30

@Miss Vanna -> Ik ben zot op roze Bloos Haha!
Heb bijna alles in de set Elegance van Lamicell, ben alleen nog op zoek naar de zadeldoek, maar ga hem bestellen denk ik. De roze zadeldoek die ik hier gebruik is van BR. Lachen
@horsegirl28 -> Gemmet mij op school al gezegt é Tong uitsteken
@broerie -> Heeeeeyz Robby Knipoog Oe ist dr in Waregem? Zoujn an iedereen daar de groetjes wille doen? Ook aan Eclairtjeuh Bloos Knipoog }>
Jaja, mene pony springt goewd é Cool Tga supa mee de andere paardjes OK dan! Onzen draver springt ondertussen al 70cm ! Vingers aflikken Geef Luna een kusje van mij é Knipoog Weet ge al ofdat een merrie of hengstje wordt?

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 08:38

je krijgt wel veel verschillende adviezen over je houding zeg Clown nou dan ik ook nog maar een keertje, ik vind dus eigenlijk dat je te ver naar voren komt over de sprong je ligt bijna in zijn oren Tong uitsteken als je iets minder ver uit het zadel zou komen tijdens de sprong dan kan je iets rechter op blijven zitten, ook zei er iemand in het begin dat je hem meer ruimte moest geven van voren, daar ben ik het niet mee eens je trekt het beest niet in zijn mond en je moet gewoon goed contact houden met de mond van je paard anders laat je hem in de steek.. ook zei iemand dat je hem juist te lang hield Verward dat vond ik al helemaal niet kloppen Tong uitsteken
voor de rest ziet het er goed uit en leuke pony en leuk setje Ja

moonstone

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 08:44

Ik heb altijd geleerd dat je juist niet zo ver naar voren moet hangen hoor, wat gebeurt er nou bij jouw als hij/ zij weigert:D .
Want ik had eerst een paar springlesjes genomen en daar moest ik ook niet te ver naar voren zitten anders kun je je evenwicht moeilijk bewaren als zij/ hij weigert.

Noblessejuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-05 08:53

@Steffie89 -> Ik vind dat zelf ook dat ik teveel naar voor zit Bloos Maar over het contact met de mond van mijn pony vind ik zelf dat er geen probleem is! Ik heb meestal altijd goed contact, alleen dat ik over lage sprongen leun op haar nek. Hier wordt aan gewerkt!!! Haha!

@moonstone -> Hetgeen is dat mijn pony alleen durft weigeren als ik de 1ste keer over een sprong ga, daarna springt ze er ALTIJD over! Het is juist nieuwe sprongen dat ze wat raar vind. Voor de rest van de sprongen moet ik haar HEEL HARD inhouden want ze vliegt altijd over sprongen. Dit is de laatste tijd al verbeterd !

Robby_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 10:10

Ja het gaat hier super in waregem alleen staat eclair hiern iet meer ze geeft weeral een blessure dus ze staat er niet meer.
We weten het niet of het een hengstje of merrie wordt
Ik ga mss mijn groot paardju (qianno)voor een week in bloso zetten mss als gy op kamp zijt ge kunt em dan een keertjen zien :p

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 11:12

Hey Nina!

Noblesse is echt leuk hé Haha! !
Alleen je handen en je ellebogen maar dat weet je nu wel al Knipoog .
Ik vind jullie er leuk uitzien samen!

Noblessejuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-05 12:56

@broerie -> Ocharme Clairke Huilen Enneuh.. Ik mag dan ook wel is op Qianno rijden é Knipoog Haha! }>

@shantjuh -> Thx da ge vindt da we goe same hore Bloos Ma, gij en Rouschie zin ook een mooi teampjeuh Knipoog

Vinden jullie eigenlijk dat ik klaar zou zijn voor op jumping te gaan?

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 13:57

maarja natuurlijk!
zo springen dat jullie samen doen!
gewoon zeker zijn van je stuk,euh Knipoog

_Katinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 15:37

Ja , tuurlijk Nina!!!
Gewoon op jumping vertrekke jong, da ga zeker lukke! Knipoog

Noblessejuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-05 20:19

Ma dan moeten jullie allemaal komen supporteren é Haha! Knipoog Anders ga kik da ni kunne !!! Clown

X__Trees

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 12:55

schoon fotokes nina!!! houding is wel goe, behalve de elleboogskes (alweer)gingde op de laatste foto naartoe? probeerd u pony voor en na de sprong recht te houden dan ebt da nie voor maja Noblesse... Kan zijn van te weinig dressuur te rijde daje da ook krijgt ale omda als ze nie soepel is trekken ze makkelijker scheef dus... Maja dressuur les van kevin=> zal wel betere e!!!! (daar ben ik weer me men preek)
zou verder doen e!!!

greetzzz treesken

p.s. ge moogd bij mij ook is zo fotokes komen trekke zelle :p

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 13:00

wow wat gaaf joh!
Ik vind het der mooi uitzien!
Ook erg mooi paardje!!

Babbelkous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 13:21

Echte leuke foto's!

Jullie hebben wel stijl moet ik zeggen! Haha!

Alleen juist je handen een beetje, en af en toe tippen ietsje meer naar binnengedraaid,...maar dat is maar een detail (en trouwens een goeje die het zegt Bloos Tong uitsteken ) maar ik vind het echt al een mooi zicht!!!

Misschien dat je bij de lage sprongetjes een tikkeltje te veel 'meegaat' waardoor je misschien net ietsje te veel druk zet op de voorhand,... maar dat zijn echt van die details! Knipoog

Jullie gaan er wel geraken Haha! Veel succes nog! En doe zo voort! Clown

Super mooie pony! en heeft een leuke techniek!

Noblessejuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-05 21:31

@fleurke -> Heeeeeeeeeeyz Tresebees Haha! !!!
Ge moet gij deze zomer is na mij komen é mee Megin en dan zallek wa foto'tjeuhs trekke Knipoog

@BlanCarla -> Ja, deze commentaar hoor ik vaak Clown
Tjah, onze techniek, stijl,... Noblesse was dressuurpony en ik dressuurruiter, we zijn nu aan het 'leren' }> GOED springen, met goeie houding, juiste afstand enzo... En volgende week 1ste jumping Knipoog

Chaelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 11:34

Ik vind het heel mooi, maar je gaat naar voren hangen gelijk je 1.20 springt.. Niet zo ver uit het zadel gaan hangen.
Voor de rest is het wel mooi Lachen

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 12:35

nu ga ik even de rest tegenspreken Clown je hoeft je handen niet verder naar voren te doen maar je moet wel zorgen dat je niet op je paard gaat leunen, je duwt erg veel met je handen op zijn schouders waardoor je paard niet fijn springt.. je kan dus beter je handen naar boven doen ipv naar voren! en je springt met een holle rug, miss iets boller/rechter maken..