Ik bennut dus eh , Katinka
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

.. je gaat wel beetje teveel plat erop daar..
Oe ist dr in Waregem? Zoujn an iedereen daar de groetjes wille doen? Ook aan Eclairtjeuh
}>
Tga supa mee de andere paardjes
Geef Luna een kusje van mij é
Weet ge al ofdat een merrie of hengstje wordt?
nou dan ik ook nog maar een keertje, ik vind dus eigenlijk dat je te ver naar voren komt over de sprong je ligt bijna in zijn oren
als je iets minder ver uit het zadel zou komen tijdens de sprong dan kan je iets rechter op blijven zitten, ook zei er iemand in het begin dat je hem meer ruimte moest geven van voren, daar ben ik het niet mee eens je trekt het beest niet in zijn mond en je moet gewoon goed contact houden met de mond van je paard anders laat je hem in de steek.. ook zei iemand dat je hem juist te lang hield
dat vond ik al helemaal niet kloppen 
Maar over het contact met de mond van mijn pony vind ik zelf dat er geen probleem is! Ik heb meestal altijd goed contact, alleen dat ik over lage sprongen leun op haar nek. Hier wordt aan gewerkt!!!
!
.
Enneuh.. Ik mag dan ook wel is op Qianno rijden é
}>
Ma, gij en Rouschie zin ook een mooi teampjeuh
Anders ga kik da ni kunne !!!
) maar ik vind het echt al een mooi zicht!!!
Veel succes nog! En doe zo voort!
!!!
je hoeft je handen niet verder naar voren te doen maar je moet wel zorgen dat je niet op je paard gaat leunen, je duwt erg veel met je handen op zijn schouders waardoor je paard niet fijn springt.. je kan dus beter je handen naar boven doen ipv naar voren! en je springt met een holle rug, miss iets boller/rechter maken..