ondanks alles de rijbroek nog wit
mijn motto:
als de rijbroek maar wit is
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Esmeralda schreef:eigelijk heet bob geen bob maar bok!!(geintje)![]()
het blijft gewoon een raar paard (positief gezien) eentje waar je niet op uitgekeken raak.![]()
Heb je al wat gehoort van het bit, of is het al uit. mmmmm rare zin, hopelijk snap je het

En dan nog zulke punten, knap hoor! Ik vind het een erg leuk paardje, mooie knotjes! 
) en dan superhard wegrennen.. madelien schreef:ik las in je profiel dat ie maar 1.63 m is. jezus dat had ik dus echt niet verwacht. hij lijkt enorm! in ieder geval: goed gedaan hoorvolgende keer worden het hogere scores
Ik ben zelf 1.76 dus hij is eigenlijk iets te klein voor me
Die van mij doet dat ook. Vliegensvlug omdraaien, bokken, steigeren en vervolgens een grote bok etc.
Maar ik blijf er gelukkig opzitten.
Had je je niet zeer gedaan?
ShannaY schreef:Ow maar ik ben ook niet bang voor hem hoor haha... op de foto zie je ook dat ik alweer aan het lachen ben! Maar dit zijn helaas niet normale bokken zoals je ze altijd ziet.. Ik lach altijd om zijn bokken, terwijl ik ze eigenlijk heel serieus moet nemen.

Citaat:Ow maar ik ben ook niet bang voor hem hoor haha... op de foto zie je ook dat ik alweer aan het lachen ben! Maar dit zijn helaas niet normale bokken zoals je ze altijd ziet.. Ik lach altijd om zijn bokken, terwijl ik ze eigenlijk heel serieus moet nemen.
Ik ben al net zoals jou (zou het aan de naam liggen?)
Hoe gekker de pony's doen hoe harder ik ga lachen Haha!
Kon me nog inhouden, anders had mijn moeder ook in een deuk gelegen en kon ze het proefje niet meer verder voorlezen.

Toch gefeliciteerd met je punten hoor!

.. gefelici met je punten.. 
Ro0sj schreef:Leuk paard hoor, wat voor afstamming is het?