En ze kan goed springen hoor
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Lenn schreef:sodeju die springt echt super!
Spring je er ook onder het zadel mee?

0ojannekeo0 schreef:misschien kan ik een fotograaf regelen
! als ik betijds thuis ben van de kaakchirurg...en ik ben niet behandeld..of niet al te dizzy.. dan kom ik wel foto's maken..
springt goed hoor!
SweetGirliej schreef:hoe lang heb je je pony al??? en waarheb je er gekocht?? want ze lijkt heeel erg op een pony die ik heb gekend...
0ojannekeo0 schreef:SweetGirliej schreef:hoe lang heb je je pony al??? en waarheb je er gekocht?? want ze lijkt heeel erg op een pony die ik heb gekend...
ik heb de pony gekregen toen ik 3 was en ik word komende week 16 dus heb ik haar al 13 jaar en lijkt het me stug dat jij haar kent
, wat een gaverd. mooi kleurtje ook!
Nimmedor schreef:Super!! heb nog nooit een welsh met zo'n goede techniek gezien
je moet iemands vinden die haar onder zadel springt!!
Ze komt mooi uit de schoft, echt gaaf, kan trouwens ook nog lekker lopen, wat voor pony is het, is die ook onder het zadel?? Ro0sj schreef:Wauw, wat een techniek, al overdrijft ze wel wat af en toeZe komt mooi uit de schoft, echt gaaf, kan trouwens ook nog lekker lopen, wat voor pony is het, is die ook onder het zadel??
ik heb net in ander topic gekeken en zag daar een hindernis 1.10 diej was veel hoger dan dit
srry kan wel goed springe