Bokker Claudia met haar toppertje op wedstrijd!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

PhiaBink

Re: Bokker Claudia met haar toppertje op wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 19:00

claudia schreef:
wow.... ik heb even wat gemist hier.

Het is geen L2 maar L1, geeft niet...klein detail. Bloos

Gezien het commentaar in dit topic kunnen we een run verwachten op goed onderlegde jury leden in de toekomst. Knipoog

Wat je niet op de foto's kan zien is dat de L1 een proef is met lichtrijden. Het doorzitten waar hierboven over gesproken wordt is het zit moment tijdens lichtrijden.

Katja: wat de sokken betreft (voor en achter)... ik schaam me diep. Ik ben het helemaal met je eens!

Sannah: bedankt voor de kilo aanpassing Clown Knipoog ziet er al veel beter uit.

Natuurlijk is het leuk om te zien dat er mensen zijn die de foto's met een positieve blik bekijken en Neuf (haar hoofd) net zó mooi vinden als ik! Pling

Ziet er goed uit hoor Clau, laat die "Anky's" hier maar l*llen.
Het is waar dat zij het veel beter kunnen dan jij. Je moet je er maar aan toe geven Knipoog . Ik zou maar gaan dammen of zo. Tong uitsteken

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 19:21

Jaike schreef:
LiSSy schreef:
leuk dier, ik vind alleen dat hij voor een L2 paard nog behoorlijk op de voorhand loopt. of de foto's moeten erg vertekenen

ja dat ben ik wel met je eens.........

Verder vind ik het een leuk paard en een leuke combi, maar de amazonde moet ook proberen meer te "zitten", het lijkt of ze een beetje in de beugels staat/erboven hangt, ze zit niet niet "in" het paard.

In ieder geval van harte met je punten en prijs!

Ik neem mijn woorden terug, aangezien het geen L2 is kan het kloppen dat je niet "zit" op de foto's Haha! Wel kun je proberen om iets rechter te blijven zitten/staan Clown Ach we moeten toch iets te zeuren houden hé?! Maar ik ben er schijnbaar overheen gelezen, maar als dit de eerste keer was, vind ik het er zeer keurig uitzien Knipoog

claudia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 08:47

Jaike schreef:

Ik neem mijn woorden terug, aangezien het geen L2 is kan het kloppen dat je niet "zit" op de foto's Haha! Wel kun je proberen om iets rechter te blijven zitten/staan Clown Ach we moeten toch iets te zeuren houden hé?! Maar ik ben er schijnbaar overheen gelezen, maar als dit de eerste keer was, vind ik het er zeer keurig uitzien Knipoog

bedankt! Er zijn nog wel meer dingen die anders kunnen. Haha!

Op wedstrijden vergeet ik ook echt alles.... weet niet eens meer wat links of rechts is....... allemaal spanningen Bloos

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 09:13

claudia schreef:
Jaike schreef:

bedankt! Er zijn nog wel meer dingen die anders kunnen. Haha!

Op wedstrijden vergeet ik ook echt alles.... weet niet eens meer wat links of rechts is....... allemaal spanningen Bloos

Meestal vergeet je nog iets heel belangrijks!!! ADEM HALEN!!

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 10:07

claudia schreef:
Katja: wat de sokken betreft (voor en achter)... ik schaam me diep. Ik ben het helemaal met je eens!

Haha! Ik ben zelf nogal een scheermiep wil altijd al het overtollig haar eraf.
Verder viel je neusriem me ook op daar zie je een lapje leer slingeren.

Maar ik blijf erbij dat ik het een erg leuk paard vind die mooi over 4 benen loopt.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 10:10

Oeehhh wat een lekker ding!
Ziet er super uit hoor!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 10:47

Leuk paard, doet me verschrikkelijk denken aan m'n eigen paard qua kleur, aftekeningen, oogopslag. De benen zijn dan wel redelijk anders afgetekend, maar toch. Leuk om te zien Lachen

Verder leuke foto's en het ziet er netjes uit Ja

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 11:18

LiSSy schreef:
leuk dier, ik vind alleen dat hij voor een L2 paard nog behoorlijk op de voorhand loopt. of de foto's moeten erg vertekenen

Ik denk dat het wel een stuk vertekent.
Veel foto's zijn 'berg-af' genomen Knipoog

Mooie foto's! En ziet er netjes uit!

Pava

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 11:28

Dat ziet er netjes uit! Nette score ook Haha!

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 11:46

Ik vind het een heel mooi plaatje. Het paard loopt kaarsrecht met het hoofd op de loodlijn en wijkt daar zelden van af, zo te zien. Het achterbeen lijkt lekker actief en dit alles is bij veel L1-combi`s nog ver te zoeken.

En over die geconcentreerde blik... Daar kreeg ik ook altijd commentaar op Haha!. Een tel voor de proef riep mijn moeder altijd met zo`n gek stemmetje: "Keep smiling!". Dan rol je de eerste keren dus zowat van je paard van het lachen, ook weer niet handig. Knipoog

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 12:08

Mooie foto's en ook een erg leuk paard!
Ziet er netjes uit. OK dan!
Foto's vertekenen idd, paard loopt keurig.

Pegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 17:09

Leuk Claudia dat je weer met Neuf gestart bent. Heeft een tijdje geduurd zeg. Maar ik duim voor je !

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 19:02

Leuke foto's en het ziet er netjes uit, passend bij het niveau waarop gestart is. Het ideaalplaatje kennen we allemaal maar om dat nu te verwachten van zo'n combinatie in dit stadium lijkt me vergezocht. Als hij gewoon lekker door zijn lijf loopt kan ze daar later altijd nog aan werken.

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 22:17

Anoukie schreef:
Leuke foto's en het ziet er netjes uit, passend bij het niveau waarop gestart is. Het ideaalplaatje kennen we allemaal maar om dat nu te verwachten van zo'n combinatie in dit stadium lijkt me vergezocht. Als hij gewoon lekker door zijn lijf loopt kan ze daar later altijd nog aan werken.

Voor mijn gevoel heeft deze reactie een dubbele ondertoon! Clown

Als er eerst wordt geschreven dat het er netjes uitziet en dat het past bij het niveau waarop gestart is, waarom wijkt het dan toch af van het ideaalplaatje!?! Verward

Wordt er dan toch meer verwacht van een Z-amazone met een merrie die haar allereerste wedstrijd loopt!?! Of is het gemeend en weet de auteur dat de amazone langer dan drie jaar geen wedstrijden heeft gereden en dat de merrie net een paar maanden hersteld is van een zware peesblessure!?!

De afsluiting, waarin ik "alles op z'n tijd" lees, spreekt je vorige zin anders toch weer tegen!

Verder vind ik "leuke foto's" voor de geleverde kwaliteit zwaar ondergewaardeerd!

Ik heb nog niet echt betere en zeer zeker wel veel slechtere foto's gezien!!!

claudia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 10:37

Barb schreef:
Heej claudia leef je nog Knipoog

Neuf ziet er goed uit hoor, jullie hebben keurig gereden voor zo'n eerste wedstrijd, toppie!!

Klopt het dat jij een paar kilootjes bent kwijt geraakt? De laatste keer dat ik je zag (een jaar of 2 geleden ofzo?) toen was je toch wat voller??

thnx! Pling

haha een paar maar. Maar je weet toch dat zwart afkleed Haha!
idd ruim twee jaar geleden.....eigenlijk veels te lang!

Pegasus schreef:
Leuk Claudia dat je weer met Neuf gestart bent. Heeft een tijdje geduurd zeg. Maar ik duim voor je !

"weer" is overbodig.... geeft niet!

Nu jij nog op wedstrijden.... dan zal ik ook zeker voor jou duimen! Pling