Ullwinn @ longeerwork (lijkt het al een beetje?)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marritt

Re: Ullwinn @ longeerwork (lijkt het al een beetje?)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 19:51

Wauw... wat een mooierd Kwijl
Mooie foto's heb je gemaakt zeg!! En dan zeg je dat ze van niet zulke mooie kwaliteit zijn!! Je moest je schamen Knipoog Tong uitsteken

CaylinnMae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-05 19:53

Haffiej_gurl schreef:
Wauw... wat een mooierd Kwijl
Mooie foto's heb je gemaakt zeg!! En dan zeg je dat ze van niet zulke mooie kwaliteit zijn!! Je moest je schamen Knipoog Tong uitsteken

Met de zon erbij worden ze echt mooier hoor Tong uitsteken En longeerfoto's zijn vaak niet zo spectaculair (als je ze zelf maakt) maar wilde toch graag weten of het de goede kant op gaat zeg maar!

Nettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 20:13

Zozo Ullwinns gangen zijn echt verbeterd zeg! Sjonge, die loopt dr lekker bij zo. Ik heb Marga's topic ook ff bekeken...dat je haar toch hebt laten dekken! Denk je niet dat Ullwinn het hier moeilijk mee zal krijgen?

CaylinnMae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-05 20:18

Nettie schreef:
Zozo Ullwinns gangen zijn echt verbeterd zeg! Sjonge, die loopt dr lekker bij zo. Ik heb Marga's topic ook ff bekeken...dat je haar toch hebt laten dekken! Denk je niet dat Ullwinn het hier moeilijk mee zal krijgen?

Dus jij ziet het ook! Tong uitsteken Gelukkig, dan zag ik het zelf ook niet verkeerd Knipoog Hij heeft meer spieren gekregen en zijn hoeven zijn hele erg verbeterd sinds hij geen ijzers meer heeft. Ik doe ze nu al 2 jaar zelf! Met rijden gaat het nu ook helemaal geweldig, al zeg ik het zelf Bloos
Ik denk niet dat Ul moeite zal hebben met een veulen hoor, Pucki loopt er nu ook al een tijd bij en dat is een beetje Ullwinn's veulen Haha!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 20:21

Mooie foto's hoor Lachen leuke fjord Lachen

Nettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 20:41

Ullwinn schreef:
Nettie schreef:

Dus jij ziet het ook! Tong uitsteken Gelukkig, dan zag ik het zelf ook niet verkeerd Knipoog Hij heeft meer spieren gekregen en zijn hoeven zijn hele erg verbeterd sinds hij geen ijzers meer heeft. Ik doe ze nu al 2 jaar zelf! Met rijden gaat het nu ook helemaal geweldig, al zeg ik het zelf Bloos
Ik denk niet dat Ul moeite zal hebben met een veulen hoor, Pucki loopt er nu ook al een tijd bij en dat is een beetje Ullwinn's veulen Haha!

Die goeie ouwe Puck toch Lovers Ik moet eerlijk bekennen dat ik het stelletje toch wel mis hoor. Erg leuk om te zien hoe ze vooruit gaan Ja Nou nog rijfoto's Haha!

CaylinnMae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-05 21:08

Nettie schreef:
Die goeie ouwe Puck toch Lovers Ik moet eerlijk bekennen dat ik het stelletje toch wel mis hoor. Erg leuk om te zien hoe ze vooruit gaan Ja Nou nog rijfoto's Haha!

Moet ik eerst een fotograaf hebben, aangezien het me nog steeds niet lukt net langs te rijden als de camera op zelfontspanner staat Knipoog Maar Juliette komt binnenkort weer, misschien dat die wat foto's kan/wil maken!
(en anders dwing ik mijn vader wel, heb de 25e namelijk weer Fjordsport, met Ul B-dressuur en B springen en met Marga L-dressuur en L-springen, want die heeft beide B diploma's al)

Owjah, Puck is nog maar 5 hoor Haha!

CaylinnMae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-05 20:46

Niemand meer tips oid Verward