Mooie foto's heb je gemaakt zeg!! En dan zeg je dat ze van niet zulke mooie kwaliteit zijn!! Je moest je schamen
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Haffiej_gurl schreef:Wauw... wat een mooierd
Mooie foto's heb je gemaakt zeg!! En dan zeg je dat ze van niet zulke mooie kwaliteit zijn!! Je moest je schamen![]()
En longeerfoto's zijn vaak niet zo spectaculair (als je ze zelf maakt) maar wilde toch graag weten of het de goede kant op gaat zeg maar! Nettie schreef:Zozo Ullwinns gangen zijn echt verbeterd zeg! Sjonge, die loopt dr lekker bij zo. Ik heb Marga's topic ook ff bekeken...dat je haar toch hebt laten dekken! Denk je niet dat Ullwinn het hier moeilijk mee zal krijgen?
Gelukkig, dan zag ik het zelf ook niet verkeerd
Hij heeft meer spieren gekregen en zijn hoeven zijn hele erg verbeterd sinds hij geen ijzers meer heeft. Ik doe ze nu al 2 jaar zelf! Met rijden gaat het nu ook helemaal geweldig, al zeg ik het zelf
leuke fjord
Ullwinn schreef:Nettie schreef:Zozo Ullwinns gangen zijn echt verbeterd zeg! Sjonge, die loopt dr lekker bij zo. Ik heb Marga's topic ook ff bekeken...dat je haar toch hebt laten dekken! Denk je niet dat Ullwinn het hier moeilijk mee zal krijgen?
Dus jij ziet het ook!Gelukkig, dan zag ik het zelf ook niet verkeerd
Hij heeft meer spieren gekregen en zijn hoeven zijn hele erg verbeterd sinds hij geen ijzers meer heeft. Ik doe ze nu al 2 jaar zelf! Met rijden gaat het nu ook helemaal geweldig, al zeg ik het zelf
![]()
Ik denk niet dat Ul moeite zal hebben met een veulen hoor, Pucki loopt er nu ook al een tijd bij en dat is een beetje Ullwinn's veulen
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het stelletje toch wel mis hoor. Erg leuk om te zien hoe ze vooruit gaan
Nou nog rijfoto's
Nettie schreef:Die goeie ouwe Puck tochIk moet eerlijk bekennen dat ik het stelletje toch wel mis hoor. Erg leuk om te zien hoe ze vooruit gaan
Nou nog rijfoto's
Maar Juliette komt binnenkort weer, misschien dat die wat foto's kan/wil maken!