Hahaha op deze foto

Lijkt net of dat vrouwtje tot de knieen weg is gezakt maar zij is gewoon zo kort
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Tulandro schreef:Zo, die bak is aardig zwaar.. De eigenaresse heeft zo erg geluk gehad met zijn hoef hè, nog langer wachten en dan had het heel anders af kunnen lopen. Gelukkig zorg jij goed voor hem marjo!
Ashleytjee schreef:Ashleytjee schreef:
AAAH deze zijn echt Mega lief en dat bontje onder je zadel staat echt keei schattig!
mooie rij foto's hoor! rijdt de eigenaresse er eigenlijk ook wel eens op?
, en t rijde ziet er weer eens netjes uit hor madame
, zo beter dan mjoo

, vin echt dat je er super op rijdt hoor.. zoals al eerder gezegd ik heb het ook ooit es geprobeert maar da was een stuk minder net dan bij jou !
Bedankt voor je reactie!
! 
ziet er netjes uit
Donna1 schreef:
Ik rij niet meer mijn knieschijf schiet elke keer uit de kom en dat doet erg veel pijn ook heb ik daardoor al 2 keer in het gips gezeten zo loop ik en zo lig ik op de grond. Ook is mijn gewicht zoals iedereen kan zien ook niet zo bevoordelijk om te rijden hoewel salmiak daar nooit last van gehad heeft. mocht je meer willen weten hierover hoor ik het wel maar laten we het hier gezellig houden