NK dressuur Nijmegen - foto's nachtwacht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

risje

Re: NK dressuur Nijmegen - foto's nachtwacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-05 18:36

@nimmedor:
Ik heb dit uiterst gave baantje vorig jaar ook al gedaan. Toen heb ik al met enkele ruiters (oa edward, tommie, etc) gepraat en daarnaast met anky's groom en imke's / tineke's groom. Ze weten dus van de foto's en vonden ze leuk om te zien.
Ook dit jaar waren de reacties van mensen die de foto's hebben gezien van hun paard weer positief. Maar goed heb er dus wel over nagedacht en de mensen eerst zelf de foto's laten zien....
Maar groot gelijk hoor dat je daaraan denkt en dat vraagt!

@engelangela:
De direnarts daar was een of andere heer Arts. Hans geloof ik van voren, maar die voornaam weet ik niet zeker. We hadden een hele map liggen met daarin allemaal nummer van alle grooms, ruiters, vee-arts, hoefsmid etc. Daarnaast hangen er aan de boxen a4-tjes met daarop de naam van de ruiter voor wiens paard de box bestemd is. OP dat a4-tje wordt vaak ook het nummer van de groom genoteerd door de grooms zelfs zodat er 's nachts meteen gebeld kan worden als dat nodig is.
Die map hebben we eigenlijk 's nachts niet hoeven te gebruiken. Ja oke een keertje dit jaar. Tommie's paard (blue ocean) bleek namelijk een oppervlakkig schaafwondje te hebben boven zijn oog. Hebben we dus de groom laten weten en dat vonden ze wel prettig bleek toen ik ze 's morgens zag. Was overigens helemaal niet ernstig. Maar goed, beter laten weten dan zoiets missen lijkt me, toch?

@rocco1:
Yep het was gezellig met hem hoor, maar ja met Eric erbij is het eigenlijk altijd wel gezellig.

@beesje:
Ik wist wel dat je zou reageren op "in dit geval"........was dus beetje heel erg expres neergezet. Nee hoor gewoon ff gepest, zoals ik hierboven zei is het met jou erbij altijd wel gezellig en ben je gewoon top om erbij te hebben!
Kom je trouwens ook naar de volgende werkactie: EK tennessee Walking Horses in Alpenrod Duitsland?

antano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 19:06

echt gave foto`s ik hoop dat het nk in nijmegen blijft vindt het een mooie locatie en het is lekker dichtbij .
De dierenarts zal wel frans arts zijn geweest hij heeft mijn paard gekeurd toen we haar kochten en hij zei dat hij ook naar nijmegen ging.
gr elise

risje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-05 19:30

@antano:
Hey frans arts, zat ik toch bijna goed;-)
NK blijft niet in nijmegen, dat is al zeker. Hoe en in welke vorm ze het nu gaan organiseren zijn ze geloof ik nog bij bezig. Het zal volgend jaar in elk geval in ongeveer dezelfde periode worden gehouden en op een reeds bestaand evenement.
Maar ja idd jammer want brakkenstein is echt een pracht locatie!

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 19:42

wat heb jij een verhalen zeg Knipoog wel leuk day je wat over de paarden hebt verteld. Ik wil ook wel zo´n baantje!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-05 19:47

Tsja, een hoop verhalen over een leuke taak......hoop dat ik zoiets nog vaker kan doen, was namelijk errug leuk!

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 19:49

Dat neusje van Gribaldi Vingers aflikken
Lijkt me echt een eer om zoiets te mogen doen!

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 19:57

ohh Gribraldi is erg lief als ie moe is Haha! Haha! wat een leuke foto van hem.. (hij lijkt daar wel een beetje op mijn paard)

risje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-05 10:09

zoiets is ook erg leuk om te doen.
Behalve NK dressuur (volgend jaar niet meer in nijmegen) als voor andere evenementen zoeken ik en wat mensen die ik ken regelmatig vrijwilligers. Tegen de tijd dat het weer zover is zal ik hier wel een berichtje neerzetten;-)

Kimble

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 10:11

Wat gaaf zeg!
Zo is het helemaal leuk om vrijwilliger te zijn!

Kimble

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 10:12

Wat gaaf zeg!
Zo is het helemaal leuk om vrijwilliger te zijn!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-05 17:47

ja inderdaad. Op andere evenementen doe ik eigenlijk altijd wat anders, maar bijvoorbeeld de prijsuitreikingen spotten (maastricht) of helpen in het parcours (eindhoven) is ook erg leuk!

Maar ja stalwerk, blijft top!

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 18:59

Coool!!! Die van salinero moet je opsturen! Zal ze wel blij mee zijn! Tong uitsteken

haha echt leuk joh

risje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-05 22:55

heb al even kort met met jokelien gesproken (toen ze yannick's wandelwagenbak kwam wisselen in ons kantoortje). Heb haar toen al gezegd dat ik ze ook dit jaar weer zal doormailen. Jokelien zal dan zorgen dat ze bij anky komen.

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 23:08

risje schreef:
@Gerrie:
Die andere locatie is al wel bekend, chijnt zelfs dat het al een hele tijd bekend is dat dit het laatste jaar nijmegen was. Klopt idd dat het vaker erom hing of nijmegen als locatie doorging. En tsja brakkenstein als locatie is idd erg gaaf.
Ze zijn op dit moment nog aan het kijken of de bedachte locatie haalbaar is qua ruimte etc, maar waarschijnlijk word het NK volgend jaar gehouden tijdens CH Eindhoven. Ze willen het namelijk wel in ongeveer dezelfde periode doen ivm de wedstrijdkalender en Eindhoven wil het evenement heel graag binnenhalen en toevoegen aan het bestaande CH Eindhoven.

.

In Eindhoven op grasbanen??

Ik vraag me dan ook af of die banen in Nijmegen dan opgeruimd gaan worden..

We kunnen natuurlijk ook een aktie gaan bedenken om het NK in Nijmegen te houden Haha!

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 23:29

Wat een ontzettend leuke ervaring zeg! Ja
Wat ik me afvraag, wordt je nog ergens op geselecteerd? Of laten ze bij wijze van gewoon elke gek bij die paarden in de stallen? Dat lijkt mij persoonlijk heel onwaarschijnlijk, maar ik zou zelf niet lekker slapen als ik niet wist wat er in de stallen gebeurde...