Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Ik vind het echt niet normaal meer. En te groot kan nog, maar dit is echt té groot, het staat gewoon niet mooi, vooral niet bij een wedstrijd. Zoek aub een verzorgpony die wat groter is, en waarbij de eigenaar kan HELPEN hoe je fantsoenlijk met een dier kan omgaan
Pffffff.
sorry. Heb al zoveel zielige foto's en filmpje meegemaakt, ben het verder ook helemaal met Ilkkah eens.
En je gaat toch niet zo'n scherp bitje omdoen alleen voor JOU eigen wil, denk is aan de pony.snoopy_love schreef:leuke pony hoor !!
Maar volges my weeg jy wel meer dan 50 kilo
Brechtje schreef:Weer een Mogli topic.
Jeuhhhhhhhhh!!!
*Pakt de cola en chips uit de kast, en kijkt toe.
Serendipity1 schreef:Ik vind dit al wel een enorme verbetering in vergelijking met je vorige topics. Ik weet niet hoe vaak in de week je rijdt, maar voor een paar keer (1-2 keer) kan het best hoor. Je bent wel te lang, en je zit ook net op het randje met het gewicht. Mogli is niet supergroot, dus 50 is wel echt het maximale.
Bit is idd niet zo geschikt om mee te rijden. En je dressuurt er wel netjes op hoor. Ik denk niet dat je er nog mee springt?
Enne, volgende keer iets kleiner dekje

Pouskintje schreef:Brechtje schreef:Weer een Mogli topic.
Jeuhhhhhhhhh!!!
* gaat bij brechtje zitten. Welke smaak is het? *

loveramona schreef:nou ik heb gister nog op de weegschaal gestaan er daar stond 50,2 oke, dag 0,2 erbij
lowara schreef:oei.. ik vind het echt neit erg dat mensen die te groot zijn op een shetlander rijden. daar wordt je gewoon te snel te groot voor. maar dat bit...
heb je enig idee hoe scherp een Liverpool bit is?
er zit namelijk een hefboom werking op, dus de pony krijgt ontzettend veel druk in de mond te verduren.
ik had denk ik even gewacht tot je weer wat sterker in de armen was voordat ik zulke bitten zou pakken om het tijdelijk op te lossen.
zowiezo snap ik niet dat je ermee mocht starten.

Die is hard, volgens mij is het écht hetzelfde bit.
Arme pony. Maar waarom heb je nou juist de foto's uitgekozen die niet zo héél erg zielig zijn, je moest die filmpjes eens zien! 
ik lust ook wel popcorn! Brechtje schreef:Weer een Mogli topic.
Jeuhhhhhhhhh!!!
Als dit nou de éérste topic was met foto's van Mogli, oké dan, dan vond ik het wel leuk en schattig voor een keertje. Maar ik heb al zoveel gezien, zoveel foute dingen dat jullie doen met dat arme pony. Eerst ook, springen, en na de sprong flinke tikken geven, longeren met gaten in de grond en je ziet hem duidelijk struikelen, en vaak geslaan, geschop, getrek etc.Ik vind het echt niet normaal meer. En te groot kan nog, maar dit is echt té groot, het staat gewoon niet mooi, vooral niet bij een wedstrijd. Zoek aub een verzorgpony die wat groter is, en waarbij de eigenaar kan HELPEN hoe je fantsoenlijk met een dier kan omgaan
Pffffff.
sorry. Heb al zoveel zielige foto's en filmpje meegemaakt, ben het verder ook helemaal met Ilkkah eens.
En je gaat toch niet zo'n scherp bitje omdoen alleen voor JOU eigen wil, denk is aan de pony.
Krijg misschien half bokt over me heen, maar kijk eerst is naar haar topic met foto's en filmpjes van Mogli, al die topics zijn al op slot. Misschien snappen de meeste me dan.

)