Bas 2e X voor de sleep, groot feest! *trots*

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dennis

Re: Bas 2e X voor de sleep, groot feest! *trots*

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 11:24

Ik had nog niet eerder tijd gehad om te reageren Lachen.

Ziet er goed uit. In het begin idd gespannen, maar daarna beter. En zo hoort het ook. En zo is het ook het leukst, een groene pony waar je steeds vooruitgang bij ziet Knipoog.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 11:31

.
Laatst bijgewerkt door jokari op 20-04-25 16:08, in het totaal 1 keer bewerkt

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-05 15:39

@Dennis: idd, hij was ook heel gespannen in het begin, ik zei tegen Tinet: dit wordt niks, hij is knettergek... Maar hij werd steeds braver, en dan is het idd erg leuk om te zien dat het beter gaat. Dit was zowiezo al stukken beter dan de eerste keer, toen was het niet veilig om foto's te maken Haha!

@ Jokari: Ja dat weet ik zeker, het gaat heel goed, dat wel, maar ik wil gewoon niet het risico nemen dat het op de kop verkeerd gaat door mijn onkunde. Ik heb vaak genoeg geholpen bij het beleren, de paarden ook wel klaargemaakt voor de kar zoals ik nu met Bas doe, maar die kar er achter, en dan ook zo dat hij volleig controleerbaar luisterd... nee daar begin ik bij Bas niet aan. Ook mede door zijn achtergrond, het kan heel goed gaan, zoals nu, maar hij kan ook weer omslaan in echte paniek, zoals hij een jaar eerder deed. Dan heb ik liever dat hij in paniek omslaat bij en ander dan bij mij Knipoog

Ga wel binnenkort eens de kar in de bak zetten, de boompjes een paar keer over zn rug laten glijden, even ertussen zetten etc, maar tot daar en niet verder. Dan is Dennis aan de beurt Haha!

Melanie_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 15:45

wat een stoer beestje zeg, haha, die modderfoto is grappig, volgende keer maar een regenpak aan? Tong uitsteken

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-05 20:16

Ja dat is idd wel een idee, en lieslaarzen! Haha!

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 20:48

Ziet er leuk uit zeg, ik ben ook bezig me pony aan het beleren Pling
Ze is al helemaal gewend aan het tuig, binnekort ook voor de eerste keer de band erachter..Ben benieuwd Pling