Van BeginersPony Naar SuperSportpony

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_leonie

Re: Van BeginersPony Naar SuperSportpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 20:25

Surprise is echt heel egr veranderd hoor! Ik heb Rianka leren kennen voordat ze Surprise kreeg,, en t0en was Surprise echt anders..! Ze viel de hele tijd naar binnen, liep niet mooi rond, enz. Ik zeg nu ook de hele tijd hoe veranderd Surprise is! Want dat is ze echt, en misschien zie jij het niet op de foto's, maar Suppie is echt veranderd..=) En die wedstrijd foto is gwo0n heel raar, maar het gaat gelukkig zo g0ed dat Rianka lekker vorige week 2e is gw0rden..=D
Hvj Rianka nd je super paardje Surprise,, me fotomoddeltje=D

chitra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 21:01

uhmm.. naar binnen vallen.. ligt dat niet aan de ruiter die erop zit i.p.v. het paard??

Beentjes erbij, dan valt het paard dus niet naar binnen..

't is een mooie pony..
maar dat was is hij waarschijnlijk altijd al geweest..

En aangezien je zei dat het een beginners pony was, dan is het toch wel logisch dat hij niet fantastisch liep omdat de ruiters die erop zaten beginners waren??

ik vind dat beginnens paarden absoluut niet zielig zijn!! Ik vind dat die een beter leven hebben dan sommigen 'ervaren' pony's..
beginners pony's lopen vaak braaf hun rondjes en worden niet gestaft en eigenlijk juist goed beloont..(meestal) en vaak zie ik dat als een paard bij een 'ervaren' ruiter gelijk een knal krijg als hij 1 pasje verkeerd zet.. omdat diegene zo graag hoge punten wil halen bij de wedstrijd..

Als ik een paard zou zijn zou ik liever een beginnerspony zijn dan een pony van een 'ervaren' ruiter.. Dan krijg ik waarschijnlijk ook meer aandacht.. Tong uitsteken

Zeker als het een beginnerspaardje op een manege is..
beginners komen na de les meestal met snoepjes enzo..
Ze zijn altijd blij als ze gereden hebben.. altijd plezier..
Maar een ruiter die 'beter' rijdt heeft niet altijd evenveel plezier met rijden..Zeker niet als het paardje een keertje niet gelijk luisterd..

ik zie het heel vaak gebeuren dat manege pony's 1000x beter behandeld worden en vertroeteld worden dan eigenaars pony's!!

Natuurlijk is dit lang niet bij alle manege's zo en worden heel veel eigenaarspony's perfect behandelt..

Maar bij ons op de manege heb ik vaak het idee dat de manege paarden echt geluk hebben dat ze manege paarden zijn en niet het paard zijn van dat meisje dat 2 weken haar paard op stal laat staan omdat ze 'geen zin' heeft..

Ohh oops.. zie dat ik beetje afgedwaalt ben van topic:P
je heb een mooi paardje, hij loopt netjes, maar bij de eerste foto dat boze gezichtje om dat hij een beginnerspaardje was vind ik nergens op slaan, want heel veel beginnerspaardjes hebben een heel goed leven..
En denk je niet dat je paardje beter is gaan lopen omdat jij beter ging rijden??
Dat een paard naar binnen valt ligt niet aan het paard maar aan de ruiter die erop zit..

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 21:04

je bit is volgens mij te klein. op die ene foto zie je hem voor de helft nog in de mind zitten. dat doet zeer!!! ik zou er even naar kijken, want das niet fijn voor je pony.

lieve pony hoor!

Prise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-05 21:11

kristie schreef:
Is echt veranderd, leuke pony hoe oud is ie? Lachen

11 jaar

Rinskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 09:35

wow die is veranderd positie echt waar
Ja vet lief hoofdje

noddyrulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 10:00

Ik vind dat de pony en zij veel vooruit zijn gegaan egt sppr gedaan hoor *LOL*

honey007

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 11:03

-
Laatst bijgewerkt door honey007 op 13-11-24 16:54, in het totaal 1 keer bewerkt

XUlyssesX

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 11:35

je hebt je neusriem verkeerd..

zo klem je het bit af.. kijk maar op de laatste foto..

stouterd.. dat kan heel on aangenaam zijn voor een pony

punkyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 12:07

Annetje schreef:
Ik zie eigenlijk weinig verschil. De eerste foto is de pony gewoon nat/vies en nog donker van kleur. De foto erna is ze schoon en buiten (mooiere foto) Eerste rijfoto kiept het zadel naar achteren en steek jij je benen af, natuurlijk gaat de pony dan niet naar beneden.
Je verbeterde houding is dan ook het enige echte verschil dat ik zie.

Tja, het is ook nooit goed he, ze verteld toch dat hij op die ene foto nog niet aan de teugel kon. Daarmee bedoelt ze wrs dat hij dat sowieso niet kon (en dus niet alleen niet op die ene foto!!!)

Ik vind het echt een heel verschil. Hij ziet er gezonder uit en zijn houding is 10 keer beter!!! Ga zo door

Prise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-05 17:41

chitra schreef:
uhmm.. naar binnen vallen.. ligt dat niet aan de ruiter die erop zit i.p.v. het paard??

Beentjes erbij, dan valt het paard dus niet naar binnen..

't is een mooie pony..
maar dat was is hij waarschijnlijk altijd al geweest..

En aangezien je zei dat het een beginners pony was, dan is het toch wel logisch dat hij niet fantastisch liep omdat de ruiters die erop zaten beginners waren??

ik vind dat beginnens paarden absoluut niet zielig zijn!! Ik vind dat die een beter leven hebben dan sommigen 'ervaren' pony's..
beginners pony's lopen vaak braaf hun rondjes en worden niet gestaft en eigenlijk juist goed beloont..(meestal) en vaak zie ik dat als een paard bij een 'ervaren' ruiter gelijk een knal krijg als hij 1 pasje verkeerd zet.. omdat diegene zo graag hoge punten wil halen bij de wedstrijd..

Als ik een paard zou zijn zou ik liever een beginnerspony zijn dan een pony van een 'ervaren' ruiter.. Dan krijg ik waarschijnlijk ook meer aandacht.. Tong uitsteken

Zeker als het een beginnerspaardje op een manege is..
beginners komen na de les meestal met snoepjes enzo..
Ze zijn altijd blij als ze gereden hebben.. altijd plezier..
Maar een ruiter die 'beter' rijdt heeft niet altijd evenveel plezier met rijden..Zeker niet als het paardje een keertje niet gelijk luisterd..

ik zie het heel vaak gebeuren dat manege pony's 1000x beter behandeld worden en vertroeteld worden dan eigenaars pony's!!

Natuurlijk is dit lang niet bij alle manege's zo en worden heel veel eigenaarspony's perfect behandelt..

Maar bij ons op de manege heb ik vaak het idee dat de manege paarden echt geluk hebben dat ze manege paarden zijn en niet het paard zijn van dat meisje dat 2 weken haar paard op stal laat staan omdat ze 'geen zin' heeft..

Ohh oops.. zie dat ik beetje afgedwaalt ben van topic:P
je heb een mooi paardje, hij loopt netjes, maar bij de eerste foto dat boze gezichtje om dat hij een beginnerspaardje was vind ik nergens op slaan, want heel veel beginnerspaardjes hebben een heel goed leven..
En denk je niet dat je paardje beter is gaan lopen omdat jij beter ging rijden??
Dat een paard naar binnen valt ligt niet aan het paard maar aan de ruiter die erop zit..

Dat is ook so maar me pony kon niet op dr eigen bene lopen ze heeft nogsteeds dat ze niet reageerd op me been maar het gaat steeds beter..

_leonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 19:22

Hier onder volgen nog een paar foto's van Surprise en haar nakomelingen:P (met toestemming van de eigenaar van Surprise:P )

Dit is de dochter van Surprise, SUSKE:
Afbeelding

En dit is weer de dochter van Suske, SISI:
Afbeelding

En dan heeft Surprise nog een zoon: SHADOW:
Afbeelding

En tot slot nog een mooie foto van Surprise in het weiland:
Afbeelding

Wie vinden jullie de mooiste uit de familie? (SURPRISE!:P)

Groetjes Le0niie

Mayraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 19:30

ik vind de pony nog mooier is geworden (verzorgder) echt super!

gebruiker002

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 19:40

ten eerste dat BreEzaH taaltje van een aantal hier is best wel irritant dus willen jullie normaal typen.

verder vind ik de pony niet echt veranderd. op de eerste foto zit ie in de wintervacht is ie bezweet en heeft wat vlekken. de rest van de foto's zijn genomen bij mooi weer in de zomer dus dunne vacht enzv.. ik geloof ebst dat ze er nu beter uit ziet maar een wonder heb je niet verricht en zo vind ik het wel overkomen in je verhaal.
niet aanvallend bedoeld ofzo.. verder een erg leuk paardje

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 19:51

Ik vind het een leuke pony hoor! Ziet er lief uit. Ze is veranderd in de zin dat ze er op de laatste foto's verzorgder uit ziet. Ook ben jij vooruit gegaan met rijden Lachen maar wat is het voor onzin een pony een 'beginnerspony' te noemen, alleen omdat hij nogal vies is enzo? En nu zij er netter uit ziet is het plotseling geen 'beginnerspony' meer? (maar een wilde mustang? Nagelbijten / Gniffelen ) Dat vind ik een vreemde vergelijking.

Prise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-05 17:31

ponylovertje schreef:
Ik vind het een leuke pony hoor! Ziet er lief uit. Ze is veranderd in de zin dat ze er op de laatste foto's verzorgder uit ziet. Ook ben jij vooruit gegaan met rijden Lachen maar wat is het voor onzin een pony een 'beginnerspony' te noemen, alleen omdat hij nogal vies is enzo? En nu zij er netter uit ziet is het plotseling geen 'beginnerspony' meer? (maar een wilde mustang? Nagelbijten / Gniffelen ) Dat vind ik een vreemde vergelijking.

Nou ze liep eerst in begionners lessen de beginners konden er gerust op naar buiten zobnder dat ze wat deed.

als ik nu naar buiten ga hebik een martegaal nodig zo hard gaat ze reacen

en eerst liep ze sloom en slofend en nu loopt ze actief vrolijk en niet slofend

XUlyssesX

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 22:50

XlucienneX schreef:
je hebt je neusriem verkeerd..

zo klem je het bit af.. kijk maar op de laatste foto..

stouterd.. dat kan heel on aangenaam zijn voor een pony

ZIET NIEMAND DIT

Prise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-05 17:45

ARG IK WIL NAAR ME PONY DIT IS DE 1E DAT IK 1DAG NIET KOM:(

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 17:53

Annetje schreef:
Ik zie eigenlijk weinig verschil. De eerste foto is de pony gewoon nat/vies en nog donker van kleur. De foto erna is ze schoon en buiten (mooiere foto) Eerste rijfoto kiept het zadel naar achteren en steek jij je benen af, natuurlijk gaat de pony dan niet naar beneden.
Je verbeterde houding is dan ook het enige echte verschil dat ik zie.

Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens.
En ik snap niet wat er zielig is aan een manegepony..

Maroush

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 19:05

Wat een leuk koppie zeg !! En je houding is idd een stuk beter, vandaar dat ze ook wel beter zal lopen.
Het viel mij alleen ook op dat het bit een beetje klein is en de neusriem lijkt op de laatste foto (vorige blz.) niet echt goed te zitten.

Prise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-05 20:17

VAN ME NEUSRIEM WEET IK .. IK ZAG HET TOEN NIET ZO SNEL HET GING ER EVEN OM DAT ZE OP DE FOTO GING MET DIE NEUSRIEM .. DUS DAT WEET IAL LANG

Prise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-05 20:17

VAN ME NEUSRIEM WEET IK .. IK ZAG HET TOEN NIET ZO SNEL HET GING ER EVEN OM DAT ZE OP DE FOTO GING MET DIE NEUSRIEM .. DUS DAT WEET IAL LANG

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 20:19

Prise, doe even normaal. Je hoeft niet te schreeuwen. Als je het er gewoon even duidelijk bij had gezegd, had niemand er iets van gezegd. Knipoog

Prise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-05 20:20

OEPS ME CAPS LOCK STOND AAN

Prise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-05 20:30

SURPRISE IS EGT VERANDERD WANT EERST KON ZE NIET LOPEN EN NU KAN ZE ZO GOED LOPEN

Maroush

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 20:46

Als jij het zegt ... wij kunnen toch ook niet alles zo van een paar foto's zien ? Je hoeft echt niet zo te schreeuwen hoor ...
Maar leuk iig dat ze zo vooruit gaat Lachen