Ziet er goed uit hoor
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Wel letten op je handen, vind het er verder goed uit zien.

Ja indd beetje zonde van de fotow maar vind hem als nog heeel erg mooi..

ziet dr mooi uit!! Enne.. ff een vraagje.. Wat voor zadel heb je??

ze lijkt er wel een beetje optemkey schreef:@zoro Danielle staat deze week in de Hoefslag het is een bewaarnummer
leuke fotows egt gaaf.. Pasha schreef:ooohhhh Wat is ze toch SCHITTEREND![]()
![]()
Echt super foto's hoor
Vooral die laatste echt om boven je bed te hangen..
Woow
En ik snap wel dat je met losrijden je handen wat wijder zet, doe ik namenlijk ook heel vaak om dat wat meer stelling en druk te vragen
als je ze in de proef maar recht hebt he
Gefeliciteerd met je 2 wp![]()
ja ik hou er zelf niet zo van, maar het moet van me instructrice, ik heb het nu al niet meer nodig als ik denk dat ik me hand weider zet, loopt mijn lieve paard al beter..
nu heb ik alweer 2 wedstrijden gemist en ik denk dat ik zondag ook niet naar emmen kan.. egt zielig mis ik al die winstpunten weer
ik baal er zo van en volgend week moet ik voor Rabo talentenplan ik wou m winnen maar zo lukt dat niet als ik er niet voor kan trainen... soms zit het mee en soms zit het tegen... 
mss lijken ze daarom beetje op elkaar
leuk beestje die van jouw miisshOrse schreef:Ik vraag me eigenlijk ook af waarom mensen dat doen. ik heb gehoord dat die dat fijner vonden rijden. Nu ik toch aan het typen ben; probeer je haden wat meer bij elkaar te houden. Verder zit het er supernetjes uit hoor!Mooi paardje heb je zeg !Waarom rijd je eigenlijk met 2 teugels? (Is geen commentaar maar een vraag. Zie er namelijk wel mee mensen mee rijden en vraag me af waarom.)