Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
NiNa_14 schreef:Toydoll schreef:Leuke pony, echt een mooi ding,
Maar als ik eerlijk mag zijn, je rijdt verschrikkelijk :S
Je trekt die pony zn hoofdje gewoon naat beneden, Je hebt je hakken omhoog en duwt die sporen gewoon recht erin... Zonde, want zo wordt die pony er ook niet beter van.... Laat die sporen is af en ga eerst is kijken of je dan de ontspanning erin kan rijden...
helemaal mee eens vind het er heel onaardig uitzien zeker als het zon jong paardtje is

Ook een 3 jarige en die is net 5 keer onder het zadel geweest. Heel braaf en best goed lopen.
Deze heeft alleen iets meer hals.

Mooie hals.
trowing schreef:ik ben het met iedereen hier eens maar deze stal staat daar ook wel bekend om dat ze paarden stuk rijden.
. Stoer ding
. Maar deze kritiek is echt niet voor niks gegeven!! Een jonge pony met sporen erin prikken...hoe moet hij dan ooit op de benen van je nichtje gaan reageren? In de krul trekken? Hoe denk je dan dat je nichtje er ooit fatsoenlijk mee rond kan sturen!
, dat ze lekker voltetjes wil doorsturen enzo. Waarom dan zo ineengetrokken aan elkaar? Is het niet al voldoende als de pony aan ee lekker ontspannen teugeltje de bak door te karren? Denk je dan niet dat die aanleuning vanzelf komt?_Roosje_ schreef:Begrijp me niet verkeerd, ik vind het heel lief dat je dat voor je nichtje doet. En je nichtje zal ook verschrikkelijk blij met je zijn. Maar ik denk dat je moet denken aan diegene voor wie je hem inrijd!! Hij moet ook bestuurbaar zijn voor je nichtje, en denk je dat je als je hem nu met sporen prikt (en dan bedoel ik ook echt prikken) dat hij dan ooit normaal op het been zal reageren voor je nichtje? En je nichtje moet er toch ook normaal mee rond kunne sturen? Tenminste dat neem ik aan, dat ze lekker voltetjes wil doorsturen enzo. Waarom dan zo ineengetrokken aan elkaar? Is het niet al voldoende als de pony aan ee lekker ontspannen teugeltje de bak door te karren? Denk je dan niet dat die aanleuning vanzelf komt?
Wat ik dan denk als ik dit opschrijf, is waarom je die pony voor je nichtje rijd? Zodat je nichtje op die pony kan rijden!!! En moet dat dan zo?
helemaal mee eens.. SelenaV schreef:Het lijkt misschien ook zo dat ik erg aan de teugels trek maar dat valt echt reuze mee! en op die ene foto waar ik hem naar voren rijdt en mn handen extreem laag heb was hij behoorlijk sterk!