Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
patos schreef:Daar stoorde ik me ook al aan..
Maarem erg mooi paardje zeg !!
leuke foto's ook
ik heb hem ook zien lopen op het concours..
Is dat een excuus?

jipkip schreef:ik vind het de oefeningen er wel mooi uit zien! nog ff kijken naar die foto's, zie ineens allemaal commentaar.. ffies kijke
Berdien schreef:Echt een hele mooie hengst! Hele gave aftekeningen *kwijl*

Viennanova schreef:Zonde....ISS in Zwolle is hij uitgefloten omdat hij na een programmafout het paard allemachtig op de rem trok....
Katja schreef:Ik begrijp ook niet zo goed waarom ts hier een topic over plaatst met deze foto's.
Viennanova schreef:Ahh, daar istie weer ! Het toppaard met de slechte ruiter! Werkelijk een zeer kwaliteitsvol paard, maar frank kan beter gaan dammen...Ik vond dat hij in beweging al een stuk minder los was als eerst, en zulke punten haalt hij regelmatig.......Heb al een keer een confrontatie met hem gehad, toen hij twee uur inreed en het toen presteerde om het paard na de proef, nog even door te rijden. Zonde....ISS in Zwolle is hij uitgefloten omdat hij na een programmafout het paard allemachtig op de rem trok....
Toppaard, maar zet er a.u.b een andere ruiter. Enneh...ik vind de foto's nog niet zo slecht hoor! Zitten hele mooi tussen!

.
irish_lady schreef:Wat een plaatje van een paard, maar wat een onvriendelijk gezicht die laatste foto