Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ze crosst er echt niet een uur lang mee op en neer
Loenz schreef:Heey ziet er geinig uit hoor!...misschien een id om zwanen-spoortjes te gebruiken ?!
Ik rijd het liefst ook zoals Dennis met kleine spoortjes aan, niet in de weg als je ze niet nodig hebt en wel aanwezig als je een keertje moet 'prikken' 

Ze is echt mooi geworden ..
Dennis schreef:Roos en ik studeren voor dresuur-pikkers.
Roos met een Kieffer hoofdstel en ik met mijn leren rijlaarzen. Nu nog even door oefenen en het is net echt.
Roos is net 4 en heeft net zowat 3 maanden stil gestaan omdat ze geen lol meer had in het rijden wegens haar dracht. Sinds een week of 2 pakken we het weer rustig aan op.
We gaan niet eens door waar we gebleven zijn, we zijn zelfs vooruit gegaan door die rust periode!!!
Lekker stappen
Drafje, check die pootjes
Nog een stukje stappen
Een drafje
En na de les moest Senna ernstig bijtanken![]()
, je rijd er leuk mee hoor 
, en zoals al gezegt is: shetten zijn mega sterk
!!

Ramoon schreef:Dennis schreef:Roos en ik studeren voor dresuur-pikkers.
Roos met een Kieffer hoofdstel en ik met mijn leren rijlaarzen. Nu nog even door oefenen en het is net echt.
Roos is net 4 en heeft net zowat 3 maanden stil gestaan omdat ze geen lol meer had in het rijden wegens haar dracht. Sinds een week of 2 pakken we het weer rustig aan op.
We gaan niet eens door waar we gebleven zijn, we zijn zelfs vooruit gegaan door die rust periode!!!
Lekker stappen
niet een beetje te groot..een beetje erg..sorry..ik vind het zielig..
.
) Veel plezier op de clinic. *komen daar ook foto's van?*
. Ziet er goed uit! Vooral in vergelijking met de foto's van eerst
SUPER!
. 
.
.
Wie bepaald welke lengte, gewicht ect. goed is voor een paard. Okey het plaatje is niet helemaal mooi, want we zijn GEWENT aan wat grotere paarden. Maar deze pony,s lopen toch prima. Moeten we ze dan laten verpieteren in een weitje, zich vol laten vreten en zo,n huppeltje van een klein kindje erop, want het is zo zielig
. Schei toch uit. De meiden/jongens die op een shet rijden(of ander klein ponyras), verdienen (bijna) resepect, dat zij zover komen met zo,n kleine pony, Sommige kunnen daar een voorbeeld aan nemen. Het is dat me gewicht/lengte het niet toelaat, maar anders had ik ook een flinke shet genomen.
(als het mag natuurlijk)