Melody @work op de zandvlakte tijdens fotoshoot!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SuusJa

Re: Melody @work op de zandvlakte tijdens fotoshoot!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 15:52

Vind het er niet uit zien,zo met die kleren op je paard, zeker die 9e foto niet waar elk moment je tiet uit je jurkje kan floepen.
Denk dat het er een stuk beter uit kan zien in paardrijkleren, zo lijkt het net of je een beetje hitsig moet zitten rijden en kijken voor de foto.
En daarbij zijn de foto's opzich ook niet echt fantastisch, want op de laatste foto bijvoorbeeld, staan de oren van je paard er niet eens op , en bij de foto's van op het strand galopperen staan z'n benen er niet helemaal op. Zoiets is gewoon basis voor een goede fotograaf...

Lisett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 15:56

Je kan inderdaad wel zien dat de fotograaf geen ervaring heeft met het fotograferen van paarden want bij bijna alle foto's zijn de pony zijn benen er af.. Ook je kleding vind ik niet geschikt, maar dat moet je zelf weten.. Verder een mooie pony, maar wat hangt er onder zijn buik?
De eerste foto van jou en je pony vind ik nog wel mooi geworden, alleen jammer dat je er in je bikini topje opstaat..

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 17:01

SuusJa schreef:
Vind het er niet uit zien,zo met die kleren op je paard, zeker die 9e foto niet waar elk moment je tiet uit je jurkje kan floepen.
Denk dat het er een stuk beter uit kan zien in paardrijkleren, zo lijkt het net of je een beetje hitsig moet zitten rijden en kijken voor de foto.
En daarbij zijn de foto's opzich ook niet echt fantastisch, want op de laatste foto bijvoorbeeld, staan de oren van je paard er niet eens op , en bij de foto's van op het strand galopperen staan z'n benen er niet helemaal op. Zoiets is gewoon basis voor een goede fotograaf...

Ik vind ze WEL mooi, vooral die laatste, daar lijk je wel een fotomodel op Haha!
Ik denk dat de anderen gewoon jarloers zijn op je lichaam en je knappe koppie en dat ze daarom zo reageren Knipoog

Mooie foto's hoor!!

gr claudia

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 17:08

Vind het idd ook niet zulke hele speciale foto's. Vind wel dat je een heel leuk paardje hebt Lachen

Nimmedor schreef:
Ik vind ze WEL mooi, vooral die laatste, daar lijk je wel een fotomodel op
Ik denk dat de anderen gewoon jarloers zijn op je lichaam en je knappe koppie en dat ze daarom zo reageren

Mooie foto's hoor!!

gr claudia

Dat is nou juist het commentaar niet. Ze vinden het zonde van de benen en de oren, waar ik het mee eens ben. Als ze jaloers waren geweest op haar uiterlijk dan had ze vast andere opmerkingen gekregen. Lachen

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 17:14

Nimmedor schreef:

Ik vind ze WEL mooi, vooral die laatste, daar lijk je wel een fotomodel op Haha!
Ik denk dat de anderen gewoon jarloers zijn op je lichaam en je knappe koppie en dat ze daarom zo reageren Knipoog

Mooie foto's hoor!!

gr claudia

Eeuhmz..ik heb gewoon een mening waarvoor ik uit kom? En ik respecteer die van een ander ook en dan ga ik niet lopen denken voor een ander.
Zou jij ook eens moeten doen, dat respecteren en niet voor een ander denken.

En bovendien, het gaat hier toch over foto's voor trainingen en wedstrijden eigenlijk? Als dit over haar koppie en lichaam gaat, en niet over dat van het paard, kan het beter bij fotofun thuishoren.
of op een cover van een heel ander blad

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 17:15

Ik vind het wel leuke foto's, alleen mocht ie wel heel het paard erop zetten Haha!.

Ik vind de kleding op de eerste foto's eerlijk gezegd echt wel leuk Lachen. Geeft een heel apart zicht Lachen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 17:23

Ik ga wel met Suusja mee. Vind de kleren ook niet zo geweldig Tong uitsteken
En het is jammer dat het paardje er vaak niet helemaal opstaat, dat vind ik storen. Wel mooie kwalieteit foto's en je hebt een leuk paardje Ja

En de foto in het water, vind ik afgezien van je kledij de achtergrond kei vet, wel een leuk idee Haha!

Men_Sven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 18:01

Ik vind die laatste foto echt super mooi Kwijl
Maar die foto's er voor en vooral die in bikini top en met die hoed..vind ik ook erg ordinair. Net of je idd hitsig op je paard moet zitten! hahah en ik zie toch echt naakte mensen zitten hoor Knipoog!!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 18:19

Moooiii paardje hoor! Maar de fotograaf doet hem/haar niet echt recht met deze foto's... Jou ook niet. Gewoon jammer dat er hele lichaamsdelen missen op de foto, en die portretfoto's, tja.. het idee is leuk hoor, maar ik vind de uitvoering minder.

Hoort dit ook niet bij ITP thuis?...

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 18:41

ik vind het hele mooie foto's !
je pony en jij staan er allebei geweldig leuk op, en ze zijn prachtig. ik kan me voorstellen dat je er trots op bent.

Die foto van jou in bikini en spijkerbroek op het paard is geweldig, zoals de pony ook kijkt !
en die op de zandvlakte, met wapperend haar Cool

om jaloers van te worden Knipoog

over het commentaar op de kleding; ik vind het wel ordi inderdaad, maar voor een mooie uitvergroot-foto zijn ze erg geschikt !

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 18:59

Ik vind het opzich wel leuke foto's je hebt een hele mooie pony! Het is alleen zonde dat zijn oren of benen er heel vaak niet opstaan.

Loenz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 20:08

Heey, hele mooie foto's maar ik vind de poseer foto's een beetje ordi, maar als jij da leuk vind dan mag da toch Haha! verder vind ik ze heel mooi Lachen

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 22:44

Wel meer op je kont zitten hoor, je zit er beetje gespannen op. Waarom heb je eigenlijk geen rij kleding aan?

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 23:46

Pfff.. wat een gezeur over ordie.. |-) Ik vind ze ook mooi!!
Je lijkt wel een model op die laatste foto!! Knipoog Heel leuk paardje ook!
Ik vind met deze kleren wel gewaagd, maar teminste iets anders dan altijd maar die paardenkleding toch.. Haha! Hele mooi foto ik zou die bij het water en de laatste uitvergroten Ja

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 06:09

ordi of niet, ik denk dat we wel redelijk kunnen vaststellen dat deze fotograaf meer bezig was met de meid op het paard... geeft niks, je bent een mooie meid.. maar nee niet mijn idee van een foto shoot MET paard Knipoog

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 08:27

Ik vind het voor een modelshoot oid wel leuke foto's, want jij staat er eigenlijk wel leuk op!

Alleen het paard staat er niet altijd even voordelig op, vaak zonder oren of benen ofzo Clown

tiggeriedoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 08:49

Haha, wat een commentaar! Sorry, heb echt even zitten grinniken!

Ontopic; foto's zijn niet verkeerd. Geen echte paardenshoot. Meer een combishoot zeg maar. Je hebt een leuk paard en jullie zijn een leuke combi. UIt de rijfoto's vind ik dat meer naar voren komen dan op de foto's waar je in uitdagende kledij op je paard ligt. De laatste foto vind ik er 1 om in te lijsten! GEWELDIGE foto!

Ik kan me voorstellen dat een modellenfotograaf andere ideetjes heeft, vandaar wellicht ook de kleding. Kan me ook voorstellen dat mensen dat leuker vinden om te zien dan rijkleding.

Ieder zijn meug! Toch? Ik zou zelf dergelijke foto's niet hebben laten maken, maar kan me voorstellen dat je er blij mee bent en trots op bent!!! Top hoor!

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 09:05

wat de een wel mooi vind hoeft de ander niet mooi te vinden.
zelf zou ik er ook niet voor gaan voor dit soort foto's.
sommige inderdaad ordi en sommige storend omdat er oren/benen missen of storende onderdelen op de foto staan die er niet op thuis horen.
ga eens voor een shoot die in gewone rijkleding is ook dan kan je je band met je paard weergeven!
jij trekt nu de aandacht naar je toe door je kleding keuze en dat lijkt me niet de bedoeling waar je de foto's voor hebt laten maken.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 09:14

MelodyT schreef:
http://www.janoutjes.nl
dit was zijn eerste shoot met paarden hij is eigelijk alleen modelfotograaf

dat idee kreeg ik al ja Knipoog

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 09:25

ik vind het mooie foto's
ik zie ook naakte mensen op de 3e en 4e foto Scheve mond en t lijkt alsof je je benen nogal afsteekt op die ''cros" foto's

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 10:11

Dan vind ik de 2e foto t mooist; op de rest zie je wel degelijk mensen, wat raar dat een fotograaf daar geen rekening mee houdt, had hij een statief bij om mee te fotograveren, wat dat vraag ik me ook af. En op de rest zijn de ben eraf, echt jammer en de laatste foto zijn niet zo mijn smaak als ik eerlijk moet zijn. Maar goed, als jij ze maar mooi vind toch? Knipoog

bonnielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 10:14

Hele leuke foto's Haha!
Pony is ook erg mooi Pling
Mijn pony heet ook Melody Haha!

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-05 11:13

achja kleding keuze dat is ieder z'n eigen smaak toch ik ben in iedergeval blij met de fotos en als jullie vinden dat ik ordi kijk tja dan vinden jullie dat maar..

En ook hardstikke bedankt voor de wel leuke reacties!

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 13:12

Die foto's waarop je aan het galoperen bent op de zandvalkte vind ik heel mooi met je wapperende haar... Maar die laatsten.. Nee, das niet mijn stijl..

bonnielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 13:18

Wat een gezeik zeg Hamer