Kingsten @ work wedstrijd

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jettiiy

Re: Kingsten @ work wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-05 21:49

Miss_Blimm schreef:
Hej eindelijk foto's van je paardje Lachen leuk dier. Jammer dat je zelf nogal gespannen zit. Zou zelf sowieso je beugels wat langer doen (been lang en met je kuit rijden) en je schouders terug. Je mag best wat arroganter op je paard zitten, tis een leuk dier. Geef alleen meer ruimte van voren (ookal ben je gespannen) en laat em zelf lopen. Hand naar voren en schakelen.

heey jij hier:D
ja klopt.. maar was de eerste keer buiten wedstrijd dus tja viel opzich allemaal wel mee allemaal wel gespannen maarja.. hij laat altijd heel erg los in zn mond dus heb ik niks in mn hand dan pak ik met wedstrijd automatisch teugels wat korter zodat ik iets heb ik weetnie btje raar haha maar zal dr aan werken:)

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 11:31

jettiiy schreef:
Flor schreef:
Heejheej, ik weet niet of je me nog kent maar ik heb ooit bij jou in de les gereden op de manege nog, voordat je je paard had Knipoog. Wat een leuk paardje heb je! Superleuke uitstraling en mooi koppie.. xx Floor

haai ja ik weet wel wie je bent. thx jij hebt zelf een tog nu ofniet?

Ja klopt staat nog steeds op de manege ook.. heb ik net iets korter dan jij de jouwe, geloof ik Haha!.

jettiiy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-05 12:51

ohh leuk:) mijne staat in zuid op de manege.. ik heb em nu 2 jaar:) jij dan??