Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
patos schreef:Ik vind het beeld er niet echt prettig uit zien, zoals je al zei, loopt hij enorm opgekropt in de hals en ook de achterhand is er niet bij. Het kan een slechte dag zijn, maar anders is er nog flink werk aan de winkel. Moet wel zeggen dat ik het een zeer aansprekend paardje vind en volgens mij moet er veel meer uit te halen zijn, succes!
hoi666 schreef:haha dat witte ponietje heeft 3 teugels.....of is dat een slof
(foei)
Voor foto's zonder slof zie onderschrift
hij was lekker bezig zeg.. maar tussen die rare opvliegingen van hem ging het wel goed
! haha !
Ik ben met die pony nu ook wel Z1...
:D ShannaY schreef:Foto 1 en 2 zijn typische foto waarop je ziet dat het tempo langzamer is dan normaal, ik was dus bezig met overgangen. (Juist om die achterhand te stimuleren) Foto 3, moet ik gelijk in geven, is niet echt een ontspannen plaatje, maar zoals ik al vermelde, was hij die dag op bepaalde moment erg dwars. Verder wil ik je niet gelijk geven dat de foto’s er gedwongen uitzien, ik heb mijn handen netjes naar voren (ik geef hem dus de ruimte) en ziet niet als een gek hem vooruit te schoppen. Je haat het als een paard zich opkropt, denk je dat ik dat erin rij? Dat is iets waar ik altijd al mee bezig ben geweest omdat eruit te rijden. Als je er zo’n hekel aan hebt, heb je het misschien zelf niet mee gemaakt, want zoiets doe je niet zelf, zoals algemeen bekend is hebben paarden met een korte dikke nek als snel de neiging om zich iets in te vouwen (soms lijkt het zelf als snel zo terwijl het helemaal niet zo is)
Goed toch?
hoi666 schreef:ik vind je houding echt bagger.... sorry
hoi666 schreef:dan weet ze dat ze er echt nodig iets aan moet doen........het klinkt hard maar t is wel zo!!
hoi666 schreef:ik ben hier niet om populair te wezen, zoals sommige![]()
ben gewoon mezelf en doe me niet anders voor......ben namelijk niet zo hypocriet