Paard maakt zich sterk buiten

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lizjuhh

Re: Paard maakt zich sterk buiten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-05 17:35

misschien met een ander paard voor je waar je hem tegenaan kan parkeren? dat ie wel rustig moert blijven lopen...

Kaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 17:38

Mijn hoefsmid reed altijd met de kar en vertelde me eens dat hij een paard had dat er altijd tussenuit scheurde, niets mee te beginnen.
Hij heeft vele ritten alleen maar gestapt met dat paard absoluut niet harder en hij heeft het er uit gekregen.

Datzelfde principe heb ik gevolgd met een bijrijdpaard, dat was 1 brok dynamiet had zijn eigenaar al 2x het ziekenhuis in gewerkt.

Ik klom erop en ging stappen stappen en nog eens stappen je voelde hem zichzelf eerst helemaal opblazen en dan langzaam rustiger worden.om af te wisselen ging ik dan eens een beetje stelling vragen en een keer wijken ,halt houden,achteruit , keertwending alleen maar rust ,stappen en kraaien hoe goed ie was.

Misschien vind een ander het belachelijk ,
misschien helpt het bij jou niet
en misschien vindt je het t proberen waard.
wilde het in ieder geval toch vertellen wie weet heb je er wat aan, nogmaals succes!

Kim_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 10:35

Kaatje schreef:
Mijn hoefsmid reed altijd met de kar en vertelde me eens dat hij een paard had dat er altijd tussenuit scheurde, niets mee te beginnen.
Hij heeft vele ritten alleen maar gestapt met dat paard absoluut niet harder en hij heeft het er uit gekregen.

Datzelfde principe heb ik gevolgd met een bijrijdpaard, dat was 1 brok dynamiet had zijn eigenaar al 2x het ziekenhuis in gewerkt.

Ik klom erop en ging stappen stappen en nog eens stappen je voelde hem zichzelf eerst helemaal opblazen en dan langzaam rustiger worden.om af te wisselen ging ik dan eens een beetje stelling vragen en een keer wijken ,halt houden,achteruit , keertwending alleen maar rust ,stappen en kraaien hoe goed ie was.

Misschien vind een ander het belachelijk ,
misschien helpt het bij jou niet
en misschien vindt je het t proberen waard.
wilde het in ieder geval toch vertellen wie weet heb je er wat aan, nogmaals succes!

ik vind het iig erg logisch bedacht
denk dat ik het een keer ga proberen
lijkt me wel een goed idee

@lizjuhh: bumperen bedoel je:p

lizjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-05 16:46

ijslandertje schreef:

@lizjuhh: bumperen bedoel je:p

ja dat bedoel ik Haha!