Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Antoinette schreef:Tuurlijk wil ik ook wel eens bij jou komen, zo is Josfoto weer bij mij geweest![]()
Ik weet precies wat ik wil, maar het HOE blijft soms wat achter (en dan dus vooral technisch)
djedda schreef:Ziet er zeker goed uit die foto's!
Mag ik vragen met wat voor camera je ze gemaakt hebt? (hoop dat ik er niet ocer heen gelezen heb..)
Barb schreef:Erg gave foto's hoor!!
In augustus start ik in middenbeemster en ik geloof dat ik al weet wie ik ga uitnodigen

kendilover schreef:Ik vind het echt waanzinnige foto's die je hebt gemaakt!!!
Jammer dat je zover weg woont, anders had ik graag gewild dat je foto's van mij en Kendi had gemaakt
VValar schreef:[/img]Commentaar en tips heb ik niet echt. Alleen wil ik zeggen dat ik het ontzettend mooie foto's vind (ook de kwaliteit). Jammer van al die nieuwbouw die er sinds kort staat. Dat maakt de achtergrond toch altijd weer een stuk minder interessant (om te rijden.. met je camera kun je er niets aan doen natuurlijk). Nou, als je weer eens in de Beemster bent, laat het me dan weten. Misschien start ik hopelijk snel een flemmingh merrie daar
Josfoto schreef:wooow heb jij die gemaakt?
De leerling overtreft de meester; zei een heel beroemde schilder![]()
![]()
Je gaat hard vooruit; wat een verschil met de vorige foto's.
Ben erg benieuwd naar de volgende!!
ik heb nog genoeg te verbeteren
Lusitano schreef:Ze zijn weer gaaf Antoinette!!!
Wil je van het weekend nog even oefenen op iwan?? Dan zal ik hem ook even opjagen, even laten zien dat hij best kan lopen...(met dat dikke lijf van hem....)
proudmama schreef:Mooie foto's hoor het gaat steeds beter.
Nu had je ook wel hele mooie paarden om te fotograferen,ik ben benieuwd wat je er van maakt als ze wat minder mooi zijn.
Geen paard is lelijk hoor alles heeft zijn charme
Sall schreef:Mooi Antoinette! Je moet er toch zeker gevoel voor hebben, al zou ik de beste camera in handen hebben. lukt het niet om zulke foto's te maken.
Hmmm zal ik ook mijn wedstrijd agenda doorgeven?
Antoinette schreef:Je mag ook altijd contact met mij opnemen als je in de MB rijdt![]()
VValar schreef:Antoinette schreef:Je mag ook altijd contact met mij opnemen als je in de MB rijdt![]()
Mag ik je daar aan houden?