Leuk beestje hoor
Alleen jammer dat de foto's wat ver weg zijn!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

pjotr schreef:leuke foto's shirley
het was nog best goed gegaan he

mandyy schreef:Leuke fotos! Ziet er leuk uit
ik heb ook bij jou topic gereageerd..!bonnielove schreef:Hoi
Leuk beestje hoor
Alleen jammer dat de foto's wat ver weg zijn!

casanova schreef:erg leuke shetlander maar ik irriteer me wel een beetje aan het hoofdstel,het is te groot(neusriem) en te grof en alle riempjes zijn niet afgewerkt en waar is de sperriem?
voor de rest zeur ik niet hoor,hihi

haha 

hehe 
Marwszjeuh schreef:Ik vind je helemaal niet te groot
zie wel foutere combinatieshaha
hoe gaat dat eigenlijk met de middendraf, zo'n beessie draaft meestal al super snel en als je dan harder wilt gallopeert ie aan
of is de jouwe keurig afgericht?hehe
en toen ging ze een stukje harder ik was wel bang dat ze ingalop ging 
hahaa.. echt zo fat
helaas ben ikn u toch echt wel te groot.. zit er af en toe nog wel op.. omdat ik niet te zwaar ben maar toch.. 
ik weet precies hoe hard het hobbelt
Shetlandres blijven echt altijd leuk heeah ?
haha 
TillyFan schreef:Whaaa ziet er echt leuk uit.. ik spreek uit ervaring..
Ben zelf vorig jaar met mijn shet 1e geworden met springen ..hahaa.. echt zo fat
helaas ben ikn u toch echt wel te groot.. zit er af en toe nog wel op.. omdat ik niet te zwaar ben maar toch..
Ziet er echt leuk uitik weet precies hoe hard het hobbelt
Shetlandres blijven echt altijd leuk heeah ?
haha
en summy is 8 jaar en ik hou er egt heel me leven..!!
dat vindt ik wel leuk ik had er toen ze 6 jaar ong.was TillyFan schreef:Whaaa ziet er echt leuk uit.. ik spreek uit ervaring..
Ben zelf vorig jaar met mijn shet 1e geworden met springen .. hahaa.. echt zo fat helaas ben ikn u toch echt wel te groot.. zit er af en toe nog wel op.. omdat ik niet te zwaar ben maar toch..
Ziet er echt leuk uit ik weet precies hoe hard het hobbelt Shetlandres blijven echt altijd leuk heeah ? haha

Alytje schreef:heey leuke shet! Ziet er goed uit![]()
Echt leuk dat ie lekker aan het werk mag![]()
En ik vind je niet eens zo erg te groot. Veel plezier nog!
ze vindt het ook erg leuk

Maarruh hoeveelstuh ben je geworduh???? 
Maaike14 schreef:Mooie foto's! En ook mooie knotjes mij lukt dat nog steeds nieMaarruh hoeveelstuh ben je geworduh????

jollyjoker schreef:leuk hoor! Ben benieuwd naar je E-pony.
rijfoto's 
En te zwaar zal je zeker niet zijn. 
SANEX schreef:Leuke foto's, helaas te ver weg om er echt wat over te zeggen.
Beetje groot ben je misschien, maar niet vervelend groot.
Zou voor de net je hoofsstel even wat strakker doen, en de stoten ( uiteinden v/d riempjes ) door de passanten ( die stukjes waar ze doorheenmoeten ) halen, staat net even wat beter
bliksemluver schreef:Je rijd haar netjes hoor
En echt te groot vind ik je nog niet hoor, het ziet er tenminste nog niet storend uit En te zwaar zal je zeker niet zijn.
nee dat zeker niet ik weeg 40 ong. dat houden ze wel makkelijk en summy is ook niet zo dun