Nienke in het nieuw @ work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mariz

Re: Nienke in het nieuw @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 15:37

je setje is echt gaaf Lachen
een tip: je bakstukken wat strakker doen, het bit hangt namelijk best los in zijn mond nu.
verder geen comentaar Lachen

Sandy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-05 21:08

banjers schreef:
De oorzaak is nu zo goed als bove nwater. Ik rij Nienke nu idd om die reden met slof. Ze heeft een te hoge hals houding (friese) waardoor de doorbloeding niet goed gaat in d'r nek. Ze moet nu met lage halshouding lopen, de slof helpt daar dus alleen een beetje bij. De fysio komt donderdag weer kijken wat die zegt. Maar de fysio was de tweede keer toch wel positief Lachen gelukkig!

Titsie schreef:
op de filmpjes zie ik haar alleen maar lopen met haar hoofd naar voren/omhoog. ik snap je uitleg dat de slof help met haar lager te laten lopen maar dan moet dat wel gebeuren toch? En als dit dan alleen maar losrij filmpjeszijn zou ik haar ookniet zo laten lopen maar ook al rond houden als ze betere doorbloeding nodig eeft

Ik snap wat je bedoelt. Dit is idd alleen met losrijden, rond rijden mag op aanraden van de fysio niet. Ze moet echt lang (naar voren) met d'r hoofd. Alleen laag naar voren en dat lage is moeilijk! Vandaag is de fysio weer weer geweest, haar spieren voelde goed aan, daarna heb ik gereden helaas was het rijden 3x niks en weer net zo slecht als in het begin :'( Misschien toch te vroeg gejuigd? Kijken hoe mevrouw zich morgen houd.

Sandy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-05 21:08

mariz schreef:
je setje is echt gaaf Lachen
een tip: je bakstukken wat strakker doen, het bit hangt namelijk best los in zijn mond nu.
verder geen comentaar Lachen

Bedankt voor de tip! Ga er morgen gelijk iets aan doen!!

PolitieTed

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 21:12

San, ik duim heel hard voor je dat het morgen weer goed gaat... Houd moed! Uiteindelijk moet het toch goedkomen. Ach gut En: de aanhouder wint Knipoog .

Heb trouwens je cd met foto's hier klaarliggen. Krijg je het weekend...

Sandy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-05 12:50

PolitieTed schreef:
San, ik duim heel hard voor je dat het morgen weer goed gaat... Houd moed! Uiteindelijk moet het toch goedkomen. Ach gut En: de aanhouder wint Knipoog .

Heb trouwens je cd met foto's hier klaarliggen. Krijg je het weekend...

Ja hopen dat ze het vanavond wel goed doet! Haha goed dat je het zegt van die cd Bloos Ik heb het zooo druk gehad met m'n stage dat ik het WEER vergeten wat hihi ga m'n vader gelijk aan het werk zetten als hij uit z'n werk komt!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 13:05

Mooi setje.. Lachen staat hem goed Haha!