Ziet er lekker ontspannen uit
Leuke combi
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
?
iris_84 schreef:leuk paardje zie dat je op de flevo manege rijd daar ben ik ook regelmatig!!
Ik las Rijd... love_sodera schreef:hm Leonie, hij is leuk! ik had ook niet gedacht dat hij 1.50 was, dacht dat het n grote E was!!!
waarom heb je m niet bij de D in laten meten..... 1.50 krijg je er nog wel in hoor ;P

: tenen iets naar binnendraaien 
:d
Le0nie schreef:Damani moest vandaag even zijn stal uit, en toen heb ik maar meteen mijn moeder meegenomen voor foto's
Commentaar is welkom, i kweet dat mijn handen beetje piano achtig lijken, ook al ziet dat er niet uit als ik van bovenaf kijk,(als je snapt wat ik bedoel) En tenen, sja daar heeft iedereen wel last van.
Niet op mn hoofd letten aub Heb zonneallergie en kijk altijd beejte bij het rijden.
Naar de andere bak om een sprongetje te wagen
Mamsie erop (heb eerst op m'n dood moeten zweren dat ik em niet loslaat )
Broerlief erop, die er vervolgens afdonderd omdat er een motor langs kwam crossen Hij viel netjes had geen pijn, ging er meteen weer op en drufde zelfs nog over ene kruisje te stappen
Oh voor de liefhebbers nog even een filmpje van een dubbelsprong geupload
http://www.zippyvideos.com/152664684333545.html
Edit: Ik zie dfat het filmpje best plat is gedrukt, dus alles lijkt wat vlakker, even dat je het weet