Wat een reacties allemaal 
PattyOosten schreef:Waarom zet je op een aantal foto's je sporen er zo scherp in?
Op 13,14,15, 26 was het omdat hij niet meer naar voren wilde ivm enge bak. Voor de rest zie ik er niet zo veel, misschien had ik even impuls verlies dus even prikken. 
Noukie schreef:wilde nu toch even kwijt dat ik het leuk vind dat jij ook de minder mooie foto's plaatst en kritiek daarover durft te ontvangen, al weet je zelf ook prima wat je nog moet verbeteren!
Dank je wel, ik plaats inderdaad ook minder mooie foto's. Anders krijgen mensen zo'n verkeerd beeld, dat we altijd geweldig rijden ofzo. 
Diane_Mable schreef:Weet je ook waar je hem vast houdt? Overleg anders eens met je instructrice misschien kan ze er wat meer op letten of wat oefeningen meegeven.
Ik hou vast in mijn handen zelf. Mijn instructrice wijst me er wel vaak op, maar we zijn ook met andere dingen natuurlijk bezig. Ik heb de komende 3 weken geen les, maar ik zal het daarna wel met haar er over hebben.
love_paarden schreef:het lijkt wel bij foto 12 dat je ongelijke beugels heb
Nee ik zat even scheef 
Sophie_kurk schreef:en foto 26 daar loopt ie heel ruim! Jamemr van de hindernissen, heel geschikt voor een pony als pride weer..
Ja echt he.
niet dus
Op 26 vond ie het erg spannend, je weet wel hoe die dan kan lopen. 
masja schreef:Nu nog oefenen op zijn concentratie. Ik denk dat als hij zich volledig op jouw gaat concentreren en niets meer om zich heen ziet jedan ook makkelijker zelf los zal later.
Concentratie is altijd groot probleem bij hem. Hij let vaak meer op omgeving dan op mij. Denk ook niet dat ik het er uit kan rijden, ik kan wel leren hoe ik er mee om moet gaan. beetje schoudervoor rijden als ie er langs moet bijvoorbeeld.
JollyHumpy schreef:Hey, wat leuk ik ben ook gestart, hadden we kunnen meeten! Naja ik was s'ochtends in de B... vond je de bodem niet verschrikkelijk hard?!
Bodem vond ik niet echt hard, er zat alleen bij de eerste ring een kleine kuil ofzo in het midden. Hoe had je zelf gereden?
Vigour schreef:het lijkt soms dat je je benen iets te ver naar achteren hebt liggen en daardoor ook iets achterover zit.
Ik heb inderdaad soms mn benen wat naar achter liggen, klein ponytje he.
Ik probeer er wel al op te letten, vandaag kon ik ze in galop al helemaal lang houden, we gaan vooruit.
Soms zit ik inderdaad ook een beetje achterover, maar het is echt al stukke minder dan 2 maanden geleden. Maar het kan nog beter.