Komt allemaal wel goed en ziet er echt leuk uit! toppie.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
) echt helemaal NIET slecht uit, ja je zit zou rechter mogen, maar dat is met een paar lesjes zo weer bekeken...
Kaja schreef:Knappe vent hoor!!! En een hele leuke combinatie.....
Ziet er al met al (na jaren geen les) echt helemaal NIET slecht uit, ja je zit zou rechter mogen, maar dat is met een paar lesjes zo weer bekeken...
Als je niet regelmatig les krijgt, ga je in een bepaalde houding rijden, als je dan niet gecorrigeerd word, dan sluipt het er vanzelf in....
Niets aan de hand, want verder ziet het er heel goed uit, je paard ook aangezien hij een jaar onder het zadel is...
Ik vind het helemaal geen probleem dat hij rond loopt, zolang jij hem daar rijdt!
Er wordt wat commentaar gegeven over voor de LL, maar dat zou ik laten, ik zou het afwisselen met laag en diep!
Om vervolgens de neus er laag uit te rijden, voorwaarts/neerwaarts zeg maar en van daaruit op gaan richten!
Friezen hebben i.m.o de eigenschap om van zichzelf al extreem opgericht te lopen, waarbij de rug vaak de dupe wordt omdat ze die wegdrukken!
Lekker rond rijden en vooral op vreemd terrein, andere paarden etc. hou je meer controle, hij blijft bij de les. rijdt goed voorwaarts en de spieren gaan vanzelf meedoen!!
Met regelmaat houding wisselen en alle controle hebben in welke houding je rijdt is natuurlijk vanzelfsprekend!!
Maar ik vind het heel aangenaam om naar te kijken, echt een hele leuke vriendelijke combinatie....
Bets schreef:Nou dan is het goed dat je dat allemaal gevoeld hebt en dat je zeker verbetering voelde. Ja als je tijdje niet lest sluipen snel weer foutjes erin. Maar daarvoor ga je ook lessen natuurlijk. succes verders.
Navidad schreef:heej man ziet er super uit!! Hij heeft zo wel wat weg van fede!! Wat is zijn afstamming? mooie fries hoor
droefje schreef:wat een TOP combinatie zeg.![]()
ziet er inderdaad heel goed en zeker gezellig uit.
jullie hebben veel plezier zo saampjes.
Ga zo door zou ik zeggen.![]()
Groeten
droefje schreef:dat is van je gezicht af te lezen.
smile van oor tot oor.
dit is ook echt een paard waarmee ik me 1 voel dus dat zal het wel zijn! dank je voor je reactie!!!
Elsemiekje schreef:Heej mooi paard man! echt onwijs, alleen jammer dat die foto's beetje klein zijn.. ziet er goed uit hoor
Ramoon schreef:jeeeeeeeeeeeeeej wat een giga mooie fries
kendilover schreef:Leuke fries hoor