Echt superfjordje hoor dat ie alles zo pakt! Die stoelen zijn niet de makkelijkste! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Echt superfjordje hoor dat ie alles zo pakt! Die stoelen zijn niet de makkelijkste! 

(en dat met dit weer
) 

Diana_14 schreef:leuk hoor!! ziet er heel mooi uit!!Ik heb even een vraagje
is er ook een ruitersport zaak op texel?
Javelin schreef:Echt supergaaf!! Waar is dit op Texel? Wij waren vorige week op Texel en ik maar kijken of dat ik een glim op kon vangen van deze super fjord! Maar helaas er staan er genoeg maar deze kon ik echt nergens vinden. Succes verder!!!
staat tegen over de grote manege met binnenbak, en anders zie je haar o het strand of in het bos ahah..maar heb je leuke vakantie gehad? viefdepief schreef:Wouwiej Svenna doet het goed hoor!!
Ziet er echt leuk uit, vind die stoelensprong wel heel origineel, ben eigenlijk wel benieuwd of Sam daar ook over zou durven
Maar moet ik me al zorgen gaan maken?? Of ga je nog geen crosswedstrijden starten
start je dan ook
? volgens mij kwam jou vader nog naar me toe om te vertellen hoe leuk die sven vond met het texel-weekend
Nadinetjuhh schreef:Javelin schreef:Echt supergaaf!! Waar is dit op Texel? Wij waren vorige week op Texel en ik maar kijken of dat ik een glim op kon vangen van deze super fjord! Maar helaas er staan er genoeg maar deze kon ik echt nergens vinden. Succes verder!!!
Ja dit is op texel. En deze super fjordstaat tegen over de grote manege met binnenbak, en anders zie je haar o het strand of in het bos ahah..maar heb je leuke vakantie gehad?