Senna @ Work als handpaard!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

fresco

Re: Senna @ Work als handpaard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 12:53

Wat een leuk stel zo met z'n 3e jullie!
Ik doe het ook altijd zo....(met moeder en dochter)
Super manier om je paard te leren wennen aan het verkeer!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-05 14:50

Vind ik ook Fresco! En het is ondertussen inderdaad hartstikke leuk! Senna en Jeddah zijn geen mama en dochter, maar kunnen wel prima samen, Jeddah is tenslotte wel een beetje haar "tante"!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 15:14

Heerlijk he, zo neem ik ze ook vaak mee. Helaas is Dennis de enige pony die ik alleen op mijn zit kan sturen en daar kan ik niet iedere pony naast hebben omdat het een hengst blijft. Maar ik nam Roos(toen ze nog drachtig was) regelmatig aan de hand mee. Soms voor een klein ritje, maar ook rustig 8 km, en in alle gangen(Roos had wel al een goede basis conditie omdat die zelf ook al een tijdje onder het zadel loopt).

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 15:37

Erg leuke foto's...en erg leuk om ook een keer te zien wie er onder de naam Jeddah verscholen zit (zowel paard als mens)

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-05 15:53

Ik heb wel vaker mezelf op de foto gehad (maar dan in halterpak naast Senna) hoor Bloos ! Is het zo anders ala naturel? Clown

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 16:30

Wat een leuke foto's! Geweldig om zo lekker met je paardjes naar buiten te gaan Haha!

LisetteSugar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 18:22

Wij nemen onze paarden al van jongs af aan mee op buitenritten. In het begin nog kleine blokjes om natuurlijk, maar onze 2 jarige Sunny gaat met hele buitenritten mee (als handpaard). Vind ze geweldig! Je kunt het echt van haar af zien dat ze geniet.
En ik vind het ook zo gezellig! Met twee paarden op stap. De communicatie tussen die twee is soms echt lachwekkend, haha! Haha!
Ik wens jullie nog heel veel plezier met de vele buitenritten die komen gaan! OK dan!