concour@Kootwijk(veel)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Aimee

Re: concour@Kootwijk(veel)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 13:06

Jaja, er staat duidelijk een bokker op de foto!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 13:45

elmiran schreef:

Dit vind ik wel een bijzonder aanspreken paard Haha! Haha!

Zonder gekheid: dit ben ik Ja. En ik heb toch echt niet meegekregen dat er iemand stond te fotograferen bij het losrijden. Ik heb wel een hele leuke dag gehad en dat is ook wel te zien op de foto want ik zit weer eens breeduit te glimlachen.

Om eerlijk te zijn heb ik er niet zo veel problemen mee dat er foto's worden geplaatst, ik heb niets te verbergen. Iedereen kan ook naar een concours toe komen als hij/zij daar behoefte aan heeft. En als je wedstrijden rijdt weet je dat je wordt bekeken.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen dan maar ongezouten zijn commentaar moet gaan spuien, maar zo lang we het een beetje gezellig houden vind ik het prima.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-05 14:43

Jippie schreef:
Dit vind ik wel een bijzonder aanspreken paard Haha! Haha!

Zonder gekheid: dit ben ik Ja. En ik heb toch echt niet meegekregen dat er iemand stond te fotograferen bij het losrijden. Ik heb wel een hele leuke dag gehad en dat is ook wel te zien op de foto want ik zit weer eens breeduit te glimlachen.

Om eerlijk te zijn heb ik er niet zo veel problemen mee dat er foto's worden geplaatst, ik heb niets te verbergen. Iedereen kan ook naar een concours toe komen als hij/zij daar behoefte aan heeft. En als je wedstrijden rijdt weet je dat je wordt bekeken.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen dan maar ongezouten zijn commentaar moet gaan spuien, maar zo lang we het een beetje gezellig houden vind ik het prima.

vind t ook een leuk paard Haha!leuke aftekeningen. en idd..op een wedstrijd word je toch al bekeken...en anders had er een bord moeten staan met verboden te fotograveren Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 14:54

Dank je!

Er was trouwens nog een fotograaf die van iedereen foto's maakte. Die foto's zijn ook gewoon te vinden op internet:

Afbeelding

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-05 14:58

ow waar?? misschien staat die vriendin van me neef er ook wel bij...ze heet Rosanne Coenen ofzoiets...

Als er iemand problemen mee heeft als ie op een van de foto's staat kan t er vast nog wel af gehaald worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 15:02

Waar?
Wat dacht je van Picturelifestyle.nl Haha!
Staat in koeienletters door de foto geschreven Tong uitsteken

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-05 15:03

ow oke, foto doet ut niet bij mij Bloos

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 23:02

Jippie schreef:

Ik vind deze tak van de trend om overal 'fotografen' neer te poten idd nog vrij onschuldig: je komt op je paasbest met je paard voor de dag en demonstreert waarom jij vindt dat jullie combi de klasse waarin je start aankunt (zo is het idee toch een beetje).

Zeker geen commentaar op deze foto`s. Op ieder feestje kom je in onze regio tegenwoordig echter een 12-koppige(!) groep tegen die ongevraagd kiekjes schiet en deze op het internet plaatst. Nu verlies ik me gelukkig nooit zo in alcohol en andere genotsmiddelen Bloos , dus dat ik een keer knipperend op de foto sta? Big deal. Maar je ziet op die sites vaak foto`s waarvan je zeker weet dat de gefotografeerde zich bij nader inzien kapotschrikt (die foto`s hebben dus wel weer een goede 'spiegel'functie Tong uitsteken ). Dan zoek je terug naar een reportage van een feestje waar je was en dan kom je moonende & kotsende pubers tegen; blegh! Clown

Dan vind ik deze variant toch een stuk beschaafder Haha! .