Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
elmiran schreef:[img]
http://www.mijnalbum.nl/Foto=76Z348GC[/img]
http://www.mijnalbum.nl/Foto=L66HEERD[/img]
vind deze wel grappig...die lip
![]()
![]()
. En ik heb toch echt niet meegekregen dat er iemand stond te fotograferen bij het losrijden. Ik heb wel een hele leuke dag gehad en dat is ook wel te zien op de foto want ik zit weer eens breeduit te glimlachen.Jippie schreef:Dit vind ik wel een bijzonder aanspreken paard![]()
![]()
Zonder gekheid: dit ben ik. En ik heb toch echt niet meegekregen dat er iemand stond te fotograferen bij het losrijden. Ik heb wel een hele leuke dag gehad en dat is ook wel te zien op de foto want ik zit weer eens breeduit te glimlachen.
Om eerlijk te zijn heb ik er niet zo veel problemen mee dat er foto's worden geplaatst, ik heb niets te verbergen. Iedereen kan ook naar een concours toe komen als hij/zij daar behoefte aan heeft. En als je wedstrijden rijdt weet je dat je wordt bekeken.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen dan maar ongezouten zijn commentaar moet gaan spuien, maar zo lang we het een beetje gezellig houden vind ik het prima.
leuke aftekeningen. en idd..op een wedstrijd word je toch al bekeken...en anders had er een bord moeten staan met verboden te fotograveren

Jippie schreef:Om eerlijk te zijn heb ik er niet zo veel problemen mee dat er foto's worden geplaatst, ik heb niets te verbergen. Iedereen kan ook naar een concours toe komen als hij/zij daar behoefte aan heeft. En als je wedstrijden rijdt weet je dat je wordt bekeken.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen dan maar ongezouten zijn commentaar moet gaan spuien, maar zo lang we het een beetje gezellig houden vind ik het prima.
, dus dat ik een keer knipperend op de foto sta? Big deal. Maar je ziet op die sites vaak foto`s waarvan je zeker weet dat de gefotografeerde zich bij nader inzien kapotschrikt (die foto`s hebben dus wel weer een goede 'spiegel'functie
). Dan zoek je terug naar een reportage van een feestje waar je was en dan kom je moonende & kotsende pubers tegen; blegh!
.