maar het is wel heel handig! Het past voor hem precies!Leuke foto's!! Je zoontje boft maar!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar het is wel heel handig! Het past voor hem precies!Olle schreef:ik vind het er heel schattig uitzien!!!
Maar ik moet zeggen dat de rest van bokt weer een reden zoekt om andere mensen af te kraken. Beetje jammer hier altijd op HAW. Ik geef gelijk dat ze moet uitkijken
Maar als je op alle foto´s kijkt is ze bijna binnen handbereik met haar kind dus als er wat gebeurt is ze er optijd bij.

Alane schreef:Nee, want dan zou je weten dat een lange broek icm laarzen of hoog schoeisel ook geen overbodige luxe zijn... over de plaats waar het hobbelpaard staat nog maar te zwijgen....
en een niet juist afgestelde cap ...... *zucht*
)
[/edit] Olle schreef:ik vind het er heel schattig uitzien!!!
Maar ik moet zeggen dat de rest van bokt weer een reden zoekt om andere mensen af te kraken. Beetje jammer hier altijd op HAW. Ik geef gelijk dat ze moet uitkijken
Maar als je op alle foto´s kijkt is ze bijna binnen handbereik met haar kind dus als er wat gebeurt is ze er optijd bij.
Loes_Joery schreef:Okeej!!!!
Maar zeg het dan op een andere manier want dit vind ik niet zo grappig!!
Jij ook nog in een bijpassende outfit, potverdikkie, dat wordt nóg een startnummer aanvragen, of schrijven ze dat onderdeel alleen bij de paints uit?farichta schreef:Nou, doe dat kind een leuke outfit aan en een hoed op en hij kan zo meedoen met de longe-lineJij ook nog in een bijpassende outfit, potverdikkie, dat wordt nóg een startnummer aanvragen, of schrijven ze dat onderdeel alleen bij de paints uit?
=^.,.^=