Shetland pOwer :D:D:D

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maaik

Re: Shetland pOwer :D:D:D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-05 16:47

Even een vraagje ...
Hoe kan je een pony/shetlander het beste leren dat je er ook zonder zadel op kan rijden zonder dat die de hele tijd gaat bokken? want die van mij is eerst altijd heel tegenstrijdig en vindt die t niet leuk maar later gaat t wel .. gaat dat dan ook over ? Clown

MissLeonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 19:25

ooohh wat een sgattje!! Haha!

Egt wordt niet TE groot hè! Dat zou zonde zijn! Knipoog

Ga zo door! het ziet er Super uit!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 19:33

lief ponytje Lachen.. haha hij sringt ook lief Haha!

karinbokker6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 20:48

Hay !!

het is een hele leuke shet en jij zit er heel stevig op SUPERRR.

doeiii xxxjes en doe je best he.

Le0nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 20:51

Ik dnek dat je gewoon door moet blijven rijden, hij zal vanzelf minder tegen sputteren, maar als hij het echt niet leuk vind, moet je wel beetje meelevend voor em zijn, ik denk dat veel aanraking ook wel helpt, misschien vind hij het een raar idee dat hij over zijn rug wordt aangeraakt met gewicht, dus veel aaien over zijn hele rug enzo... Het is een jonge pony daaorm denk ik dat hij het eerder vreemd vind dan onprettig.

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 21:35

misschien moet je hem nioet altijd zijn zin gaan geven, volgens mij las ik dat omdat hij naar de uitgang scheurde je hem maar over de hindernis liet gan..
Ga met hem oefenen, op de andere kant van de bak op de volte. Scheurt hij naar de uitgang, bestraf hem (op wat voor wijze moet je zelf weten, kan met stem been etc.) en dan zet je hem gewoon weer op de volte.. En dan telkens iets verder naar de uitgang, zogau hij het goed doet belonen!
En hij springt super netjes, alleen jammer dat je er zo snel uitgroeit.

Dit topic is beter he le0nie? Tong uitsteken Die andere was echt slecht.. haha

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 22:06

leuke foto´s, de pony springt erg leuk!

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-05 15:41

Le0nie schreef:
Ik dnek dat je gewoon door moet blijven rijden, hij zal vanzelf minder tegen sputteren, maar als hij het echt niet leuk vind, moet je wel beetje meelevend voor em zijn, ik denk dat veel aanraking ook wel helpt, misschien vind hij het een raar idee dat hij over zijn rug wordt aangeraakt met gewicht, dus veel aaien over zijn hele rug enzo... Het is een jonge pony daaorm denk ik dat hij het eerder vreemd vind dan onprettig.

oke bedankt Haha! zal het proberen Haha!

amie_x_mij schreef:
misschien moet je hem nioet altijd zijn zin gaan geven, volgens mij las ik dat omdat hij naar de uitgang scheurde je hem maar over de hindernis liet gan..
Ga met hem oefenen, op de andere kant van de bak op de volte. Scheurt hij naar de uitgang, bestraf hem (op wat voor wijze moet je zelf weten, kan met stem been etc.) en dan zet je hem gewoon weer op de volte.. En dan telkens iets verder naar de uitgang, zogau hij het goed doet belonen!
En hij springt super netjes, alleen jammer dat je er zo snel uitgroeit.

Dit topic is beter he le0nie? Die andere was echt slecht.. haha

dat van de uitgang is nu ookal weer bijna over Haha! komt omdat die nog zo jong was denk ik en ik 'm nog aan het "beleren" ben. ik geef 'm ook niet altijd z'n zin hij crossde dan wel naar de uitgang, maar van mij mocht die daar niet naartoe dus stuurde 'm daar weg maar de hinderis stond in de weg Ja dus toen .,... SPRINGGG

bedankt allemaal voor de leuke reacties Haha!

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-05 16:20

MissLeonie schreef:
ooohh wat een sgattje!! Haha!

Egt wordt niet TE groot hè! Dat zou zonde zijn! Knipoog

Ga zo door! het ziet er Super uit!

jaa ik weet t Verdrietig ik ben er nu eigenlijk ook wel iets te groot voor helaas Huilen

karinbokker6 schreef:
Hay !!

het is een hele leuke shet en jij zit er heel stevig op SUPERRR.

doeiii xxxjes en doe je best he.

dank je wel Bloos zit hier gewoon spontaan te blozen Bloos!