Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
PriscaZ schreef:leuke pony, springen ziet er goed uit.
Vind alleen je materiaal (zowel springspullen als je eigen uitrusting) het tegenovergestelde tonen, dan van iemand met springangst. Je vindt het eng om te springen, maar gaat nu zelf het gevaar opzoeken door gevaarlijke spullen te gebruiken en jezelf zo te kleden...
maar voor de rest leuk ponytje
PriscaZ schreef:leuke pony, springen ziet er goed uit.
Vind alleen je materiaal (zowel springspullen als je eigen uitrusting) het tegenovergestelde tonen, dan van iemand met springangst. Je vindt het eng om te springen, maar gaat nu zelf het gevaar opzoeken door gevaarlijke spullen te gebruiken en jezelf zo te kleden...

Mietje schreef:niks..
niet iedereen is zo rijk om goed springmateriaal te kunnen kopen
kom op zeg.. grow up

) noedel schreef:
Normale paarden krijgen het niet voor elkaar om met alleen links over de balk te komen, dan te vallen, dan naar rechts of links te rollen zodat ze in balk+houders verstrikt komen te zitten..
(ruimte tussen die 2 houders is denk ik bijna 3 meter)

Ik moet er nog overhene zien te komen heb bnou alleen nog maar hooibergje gesprongen!
zonde als daar ongelukken mee gebeuren of met jou ! sorry je moet het commentaar niet verkeerd opvatten ...
Ik zou je wei ook maar eens opruimen, bakstenen bij een sprong .. Wat als je paardje schrikt, een pasje bij zet of iets anders? Mss loopt hij/zij dan wel op een baksteen of iets anders, en heeft hij iets voor ? 't Is maar raad
Voor de rest zeer mooi

nerootjuh schreef:wat is er mis met mijn kleren
flowerxxx schreef:Ik vind het springen zelf er heel goed uitzien!
Maar als je geen commentaar wilt moet je niet dit soort foto's plaatsen.
Goede hindernissen hebben niets met geld te maken. Verschillende bokkers geven al voorbeelden van goedkope veilige hindernissen.
Dit ziet er gevaarlijk uit. Een emmer, ton,jerrycan hooibaal etc kosten bijna niets. Geld kan dus geen argument zijn! Het gaat hier niet alleen om jou veiligheid maar vooral om die van je paard.
Zelf zie je er ook niet al te veilig gekleed uit. Wel een leuke outfit maar niet geschikt om paard te rijden. Ik mis een cap en jophers. Je hebt blijkbaar wel geld over voor leuke kleding maar niet voor je eigen veiligheid of die van je paard.
dat heb ik al 100 x gehoord..
?