alweer ninke..

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xxsummyxx

Re: alweer ninke..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 09:58

op de 1,2de foto lijkt het wel of tie veelste diep loop. kan aan de foto liggen Knipoog maar verder wel een knapperd

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 11:11

Wow, is dat een fries marijn??

Ik zou het niet doen, de meeste friezen krijgen dan van die dikke benen waarbij het net lijkt alsof er altijd vocht inzit Scheve mond

En je hebt toch een fries gekocht? had je beter een gewoon zwart rijpaard kunnen kopen Haha!

Ik vind een fries mooier zonder iets aan de benen, zonder bandages enzo Ja

_Romana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 11:31

ja vind ik ook nimmedor Knipoog , zei ik net ook al Knipoog Clown ik vond ook al dat het dan zo propperig werd.. Maarre marijn, dat ziet er ook super uit hoor!! Het lijkt nu net een kwpner ofzo maar dan veel mooier( lekker gespierd en een super staart!) Jnien ik denk dat dit voor ninke ook wel erg mooi is Haha!

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 19:35

Ik denk dat tjalko (100% fries) van zichzelf wat slanker is dan Ninke, maar Ninke is ook een heel luxe fries. Misstaan zal het hem zeker niet! Ik vind een fries altijd van die korte beentjes hebben, daardoor lijken ze wat gedrongen. Zonder sokken lijken de benen een stuk langer.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 20:35

Ben het helemaal met Nimmedor eens! Friezen zijn nou eenmaal Friezen, met sokken en manen. Tjaa... en wil je dat niet, maar wel de Friese gangen enzo, AraboFries? Let wel, ik snap het wel, heb zelf een Tinker en manen zijn warm + heksenvlechten, en sokken zijn altijd vies enzo maar toch.. het hoort erbij vind ik!

Verder ziet het er echt super uit hoor! Heel mooi stel Lachen

Chaelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 21:12

Mooie fries, die eerst en tweede foto.. Vingers aflikken

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 08:45

Marijn4045 schreef:
Ik denk dat tjalko (100% fries) van zichzelf wat slanker is dan Ninke, maar Ninke is ook een heel luxe fries. Misstaan zal het hem zeker niet! Ik vind een fries altijd van die korte beentjes hebben, daardoor lijken ze wat gedrongen. Zonder sokken lijken de benen een stuk langer.

Klopt.. Ninke is iets grover, maar toch t.o.v. de friezen die ik hier allemaal ken, eigenlijk een wpn'er.. haha!
Gelukkig heeft Ninke van zichzelf al enorme lange benen
Afbeelding

Maar goed.. ik weet et echt nog niet.. tja, ben zo'n eeuwige twijfelaar. Vind et eigenlijk zelf best sneu voor ninke dat ie met dit warme weer zoveel haar heeft. Maar ben bang dat ik spijt krijg als ik et doe.

En dat ik een zwarte wpn'er had moeten kopen vind ik de grootst mogelijk kolder om te horen.
Nee, ik vind friezen, let wel.. lang niet alle friezen, helemaal geweldig. Voor ninke ben ik gevallen en ik zou dan ook geen ander paard willen.
Maar als ik de manen afknip en zijn benen scheer, is et dan gelijk geen fries meer? Nee, als ik het doe, doe ik het in eerste plaats voor mijn paard, hij staat constant met een vlecht in en heeft et warm met dit weer onder dat haar. Dus een fries moet maar lang haar blijven houden, omdat 'wij' het mooi vinden, ten koste van het paard??

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 08:46

En Marijn, jij bent dat schuld.. jij hebt me aan et denken/twijfelen gebracht Knipoog !!
Tjalko ziet er toppie uit!!

anouk1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 10:50

ziet er leuk uit
wat een lange zweep Haha!