wkoekoek schreef:Zal ik nu dan maar verklappen dan het een draver is en hij zelfs 4 jaar gekoerst heeft? En dan toch zo lopen, ik ben echt heel trots op mijn monster
zo'n draver rijd ik ook

loop took super dresuur, springt deze ook zo leuk ?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
wkoekoek schreef:Zal ik nu dan maar verklappen dan het een draver is en hij zelfs 4 jaar gekoerst heeft? En dan toch zo lopen, ik ben echt heel trots op mijn monster

Wat een goed idee om Deirdre zo lang op Ofir te laten rijden! Daar hebben jullie allebei wat aan! 
Ik had het al gezien. Komt omdat ik ze af en toe omwissel om de riemen op dezelfde maat te houden. Niet aan gedacht om de beugels ook om te keren
Mackie schreef:wat een gave foto's joh!!! Ik wou dat de mijne zo mooi kon lopen
Ennuh.. Kindness, volgens mij pacet ie niet hoor, want dan hadden zijn beide rechterbenen van de grond moeten zijn
Echt super paardjes! Heb er zelf ook 1 en daar rijd ik dressuur mee, spring ik mee, en rijd er recreatief mee!
Meer en deel dressuur hoor omdat ie het gewoon toppie doet! En bij jou ziet ut er ook super mooi uit!!!
wkoekoek schreef:Mijn monster moest er maar weer eens aan geloven. Zelf doe ik nooit zoveel aan dressuur, ik rij meestal in het bos
Deirdre (die hier rijdt)'s paard kan op het moment niet bereden worden, dus heb ik die van mij beschikbaar gesteld. Zo komt ik ook wat vaker aan het werk, want zoals jullie aan de vette pens kunnen zien, kan hij dat ook wel gebruiken....![]()
Ofir nog onwetend dat hij héél hard aan het werk gaat...![]()
Maar toen ging Deirdre ook even aanhet werk!
*woei* galopje(ging wel hard hè Deirdre
)
Mijn favo foto!Ik wist niet dat ik zo'n mooi paard had!
Even rustig aan
Dat been![]()
"braaf"![]()
En uitstappen.
"poeh" denkt Ofir.. "als ik dat van te voren geweten had..."
Ik was helemaal trots op mijn monsterHet zag er zó lekker uit! En helemaal als je bedenkt dat dit Deirdre voor het eerst in twee jaar weer eens op hem zat, en ik eigenlijk sinds vorige winter niet meer echt met hem in het land aan het werk ben geweest.

KindnessM schreef:Mackie schreef:wat een gave foto's joh!!! Ik wou dat de mijne zo mooi kon lopen
Ennuh.. Kindness, volgens mij pacet ie niet hoor, want dan hadden zijn beide rechterbenen van de grond moeten zijn
Ohww verrek ja!!! HAha dat was me niet op gevallen... Maar goed... wel bijna dus
!