Anouar @ derby (paardenrennen)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MJ_

Re: Anouar @ derby (paardenrennen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 16:59

leuke foto's!

Bij ons op de vereniging mag je nooit de wisselbeker houden. Is juist leuk om elk jaar de winnaar er opnieuw in te zetten, we hebben bekers die teruggaan tot 1953, is echt gaaf! Ben blij dat ze die niet meegegeven hebben aan iemand die hem drie keer had!

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 17:58

Dag Len!

Super mooie foto's van jij en noot!! Jullie verdienen die beker zeker en fast, vind het deken echt mooi, en de juiste maat er nog eens bij Haha! Super gwn!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 18:14

Zal ik volgend jaar meedoen met mijn volbloedje Anouar? Heb je tenminste wat concurrentie! Knipoog

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 19:19

Aah nogmaals gefeliciteerd Haha!,
erg leuke foto's zijn het geworden Len!
Die deken is echt super Go jij! Go jij!

skara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 19:56

Leuke foto's!
Proficiat!
Anour staat heel goed met dat deken.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 21:10

knightloekie schreef:
uhm waarom heb je, je beugels eigenlijk zo lang ? dat zit toch niet fijn Verward

Lang Verward Ik heb geen renzadel ofzo hoor. Als ik ze ng korter doe steken m'n knieen helemaal voor het zadel uit.

Simmie: Doe volgend jaar ook maar mee. Dan kan ik eens echt zien hoe hard Anouar kan. Ik moest nu twee keer tegen een tuiger *LOL*

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 21:13

Anouar15 schreef:
knightloekie schreef:
uhm waarom heb je, je beugels eigenlijk zo lang ? dat zit toch niet fijn Verward

Lang Verward Ik heb geen renzadel ofzo hoor. Als ik ze ng korter doe steken m'n knieen helemaal voor het zadel uit.

Simmie: Doe volgend jaar ook maar mee. Dan kan ik eens echt zien hoe hard Anouar kan. Ik moest nu twee keer tegen een tuiger *LOL*

Ok. Moet je tegen die tijd nog maar even melden wanneer het precies is.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 21:14

Zou ik doen. Jij hebt ook een volbloed?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 21:18

Anouar15 schreef:
Zou ik doen. Jij hebt ook een volbloed?

Jep. Een hele echte volle volbloed en ze heeft nog op de renbaan gelopen ook. Haha!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 21:20

Oh, die van jouw is een engels volbloed. Sorry, ik zat aan een arabier te denken. Die van mij is namelijk arabisch volbloed (al zou je dat niet zeggen) Maar als die van jouw op de renbaan heeft gelopen kan ik het wel schudden Haha!

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 21:22

Hee! Echt hele leuke foto's en gefeliciteerd met de overwinning Ja

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 21:22

Anouar15 schreef:
Oh, die van jouw is een engels volbloed. Sorry, ik zat aan een arabier te denken. Die van mij is namelijk arabisch volbloed (al zou je dat niet zeggen) Maar als die van jouw op de renbaan heeft gelopen kan ik het wel schudden Haha!

Daar ben ik ook bang voor............. alhoewel ze al 6 jaar geen echte renbaan meer heeft gezien, kan ze nog steeds verschrikkelijk hard galopperen.
Laatst met een crosstraining in Renswoude (daar ligt een leuk renbaantje van ong. 1 km lang om het crossterrein heen) hebben we even "wedstrijdje" gedaan om de beurt en de tijd werd geklokt. Ik was het snelst in 55 seconden. Bloos

Angie_Uresca

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 21:24

Anouar15 schreef:
Bij de de laatste ronde voelde ik bij start ineens m'n zadel een heel stuk naar achteren schuiven, dus ik schrok me rot (ik vegeet nogal eens aan te singelen) en in de bocht schoof ik alle kanten op, maar gelukkig ben ik blijven zitten. Bleek de singel 3 gaten te los te zitten Bloos!

Had suus ook! Ze was er vanaf gevallen andere ruiter ook! Lagen ze met zijn twee-en naast elkaar. Toen wou ze opstappen en toen hing het zadel onder de buik. Maar goed toch eerste van de pony rennen! Jawel wel twee deelnemers. Ha Ha ha. Maar was wel gezellig toch?

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 21:36

Ik heb geen idee hoe hard Anouar gaat. Als ik erop zit lijkt het helemaal niet hard, maar volgens het publiek gaat het hij heel hard.
Terwijl hij normaal heel sloom is.

Ook goed van Suus. Ik vond die popeye nog best hard gaan. Maar dat gekke beest ging vlak voor de finish gewoon staan grazen langs de kant.

Libertylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 19:23

leuke foto's zeg! Echt super dat je weer gewonnen hebt Lachen

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 22:49

Jammer dat je geen race foto's hebt deze x, maar die van vorig jaar blijf ik echt über gaaf vinden!

Verder ook leuke foto's hoor, Noot doet het gewoon maar weer ff. Proficiat met jullie 3e overwinning op rij.

Ik ga proberen om volgend jaar helemaal naar jullie te komen met 1 van mijn snelheidsduiveltjes, maarja dan moet ik wel pony's starten Knipoog

QueJira

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 23:04

Anouar en sloom?Ik ken hem heel anders hoor,met dressuren kon hij soms heel heet worden en op buitenrit was hij ook altijd lekker voorwaarts Haha! Ik ben nog wel eens met San en Nootje en mijn paard gaan crossen op de Piet(bos bij Veerse meer met vaste cross hindernissen,Noot sprong gewoon bijna alles,terwijl ik met mijn reus overal voorbij vloog Bloos )Noot was altijd heel moedig.

Maar hastikke leuk hoe jij met hem bezig bent,hij heeft het echt naar zijn zin bij jou zo te zien!

Gefeliciteerd met je beker en het is normaal gezien inderdaad zo dat je na 3x winnen de beker mag houden Vork

Sandra zou trots op t mannetje zijn Knipoog

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-05 11:18

QueJira schreef:
Anouar en sloom?Ik ken hem heel anders hoor,met dressuren kon hij soms heel heet worden en op buitenrit was hij ook altijd lekker voorwaarts Haha! Ik ben nog wel eens met San en Nootje en mijn paard gaan crossen op de Piet(bos bij Veerse meer met vaste cross hindernissen,Noot sprong gewoon bijna alles,terwijl ik met mijn reus overal voorbij vloog Bloos )Noot was altijd heel moedig.

Maar hastikke leuk hoe jij met hem bezig bent,hij heeft het echt naar zijn zin bij jou zo te zien!

Gefeliciteerd met je beker en het is normaal gezien inderdaad zo dat je na 3x winnen de beker mag houden Vork

Sandra zou trots op t mannetje zijn Knipoog

Toen ik hem net kende was hij ook heel druk enzo. Tot vorig jaar, toen was het ineens over. Hij is nog wel vrolijk enzo en houd nog wel van een beetje spelen...zo op z'n tijd. En in het bos vind hij het heerlijk. Maar hij is gewoon wat luier geworden. Als hij zich niet moe hoeft te maken doet hij het ook niet. Hij doet wel alles wat je vraagt, maar het liefst op zijn tempo Haha!
Ik heb nu twee keer een cross met hem gereden, doet hij heel goed, alleen ik ben een beetje te voorzichtig en neem de moeilijke hindernissen dan niet.
Ik PB heel af en toe nog wel eens met San, ze is ook op bokt (weet niet of je dat wist)

nikkiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 12:23

Matthanja schreef:
zo super!!

gefeliciteerd Go jij! Go jij!

mooie deken ook!

weet je ook hoe hard je ongeveer ging?

En ik dacht altijd wel dat je na 3x de wisselbeker mocht houden Lachen

haaii!!..dat zou ik ook wel eens willen wete!! Tong uitsteken:P...super deken!!
gefeliciteerd met je overwinning!!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-05 12:30

Geen idee hoe hard hij gaat. Zou ik ook wel willen weten. Ik vraag de volgende keer wel of iemand de tijd wil opmeten, dan kan ik samen met de afstand wel ongeveer uitrekenen hoe hard we gaan.

Alleen het probleem is dat hij nooit harder gaat dan nodig, hij zorgt wel dat hij voor de tegenstander blijft, maar harder gaat hij niet.

Zofy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 13:45

Gefeliciteerd! Wat ontzettend gaaf en echt leuk dat je steedds wint joh Vork Leuk paardje heb je ook. Ik zou ook wel eens willen zien hoe hard mn paardje op een renbaan gaat. Ik heb altijd alleen wat lange paden in het bos en op de hei.
Wanneer is de volgende wedstrijd Knipoog

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-05 14:56

Volgend jaar is de volgende wedstrijd. Het is altijd rond mei/juni

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 17:11

het wordt dus tijd voor concurentie waar wordt dat gehouden en is het ook voor mensen die niet op de manege rijden?? als het dicht bij is en als het mag nou dan ga ik het ook een keer proberen hihi eigenlijk best zielig een b tje tegen een klein paard

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-05 17:24

het is in Nederhorst den Berg, en iedereen kan meedoen. Pony's en paarden gaan appart.

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 23:19

das wel jammer dat wordt geen tegenstand voor mij normaal loopt mijn pony tegen engels volbloeden