Flower at 'work' in sexy wit

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Eilatan

Re: Flower at 'work' in sexy wit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 10:10

thanx:D

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 16:40

nou ten eerste wat een gaaf ding leuk hoor zo als ze zo kunnen rennen met singel enzo Haha!
dat ze niet gebokt heeft dat valt dan nog mee
maar uuh dat publiek op de achtergrond :S wat een zwijmel beestjes Kwijl voorral die zwarte paint? mooi hoor Haha!

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 16:58

littleroosie schreef:
Waarom doe je er een singel om als je dr toch niet bijzet?

Hahahaha ja hoor! Jij hebt zeker niks gelezen? Koe

Onwijs leuk paard en idd dat buikje is er zo weer af als je straks gaat rijden. Lachen

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 17:04

Mooi paardje zeg!
Een iets groter dekje en een wit halster had het helemaal afgemaakt. Lachen

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 17:11

Ik vind haar ook mooi, en schimmel!! Goed dat je haar nu alvast laat wennen aan de singel ed. Is alleen maar handig!
Wanneer wil je haar in gaan rijden?

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-05 19:17

onley schreef:
nou ten eerste wat een gaaf ding leuk hoor zo als ze zo kunnen rennen met singel enzo Haha!
dat ze niet gebokt heeft dat valt dan nog mee
maar uuh dat publiek op de achtergrond :S wat een zwijmel beestjes Kwijl voorral die zwarte paint? mooi hoor Haha!

Nee ze is gelukkig geen bokker, ze bokt eigenlijk nooit, en daar ben ik heeel blij mee, anders was ze ook zo weer weggegaan:P
Ja het publiek is echt tof:D die ene is idd een hele donkere paint.

BeLoVeD schreef:
littleroosie schreef:
Waarom doe je er een singel om als je dr toch niet bijzet?

Hahahaha ja hoor! Jij hebt zeker niks gelezen?

Onwijs leuk paard en idd dat buikje is er zo weer af als je straks gaat rijden.

Ik ga er wel vanuit, dat het buikje weggaat als ik ga rijden Tong uitsteken Maar miss is ze drachtig, dus dan wordt t alleen maar 'erger' Tong uitsteken

moowsy schreef:
Mooi paardje zeg!
Een iets groter dekje en een wit halster had het helemaal afgemaakt.

T dekje is gewoon een full hoor, maar hij hing scheef. Had hem toen ik het zag wel weer rechtgetrokken, maar het staat toch op de fotos:P
En een wit halster, ja idd, maar ik heb alles in het groen, dus daarom het groene halster:P

Tinne schreef:
Ik vind haar ook mooi, en schimmel!! Goed dat je haar nu alvast laat wennen aan de singel ed. Is alleen maar handig!
Wanneer wil je haar in gaan rijden?

Zijn we nu mee bezig:) zadel komt morgen, gister en vandaag zijn we begonnen met mennen aan lange lijnen zodat ze went aan t 'sturen' en ze loopt al wat nageefelijk enzo, dus gaat best goed, heb er ook al half opgezeten. Maar pas als ik mn body protector heb ga ik erop.
Ze zou nu alvast voor de kar gaan ,maar mn lamoenen zijn te smal en ik heb nog geen tuig, en eigenlijk daar ook ff geen geld voor. Wil er namelijk een ponytje bij.

Ze is trouwens erug braaf, als ze in verzet gaat komt ze soms een beetje omhoog, maar ze bokt absoluut niet. Kan niet vaak genoeg herhalen hoe blij ik daarmee ben:P Omhoog komen kan ik wel doorheen rijden, maar echt bokken, nee dat moet een paard niet doen dan durf ik er nooit meer normaal op te rijden.... En dan wordt het alleen erger.
Maar ze pikt alles snel op, rent niet echt weg, schrikt niet echt, leert iets te snel, kortom, ze maakt t me wel makkelijk:P

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 20:09

Leuk paard, ik zou alleen in het vervolg de bandages iets lager doen Lachen