aparte vosmerrie op dressuurwedstrijd

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ursy

Re: aparte vosmerrie op dressuurwedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-05 22:05

liza van loon schreef:
Mooie gangen heeft ze, probeer je handen alleen wat lager te houden. Waarom plaats je elke foto twee keer? Clown

Dankje!
Ik plaats sommige foto's twee keer omdat ik de scherpte van ver af mooi vind en het paard van dichtbij mooi vind. Zo is het nog is extra duidelijk Pling

Djoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 08:41

Jeetje zeg wat loopt jouw paard al super voor in de B helemaal! Die heb je er zo doorheen! Veel succes!

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 08:51

Leuk paard!

Wat dat kantelen betreft, ik denk dat je teveel aan je rechterteugel zit, en dan dus met name op de linkerhand waar je hem waarschijnlijk met teveel druk op de buitenteugel rijdt.
Volgens mij is dat ook wel te zien op een van de foto's.
Ik heb er zelf ook last van trouwens, maar probeer eens iets meer op twee teugels te rijden, vooral op de linkerhand.
Ik denk echt dat dat het kantelen verminderd.

Ursy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 11:33

essie79 schreef:
Leuk paard!

Wat dat kantelen betreft, ik denk dat je teveel aan je rechterteugel zit, en dan dus met name op de linkerhand waar je hem waarschijnlijk met teveel druk op de buitenteugel rijdt.
Volgens mij is dat ook wel te zien op een van de foto's.
Ik heb er zelf ook last van trouwens, maar probeer eens iets meer op twee teugels te rijden, vooral op de linkerhand.
Ik denk echt dat dat het kantelen verminderd.

Je hebt helemaal gelijk, ik heb ook teveel druk op de rechterteugel! Gelukkig ben ik dat bewust van mijzelf en kan ik het zo de kop in drukken. Alleen dit gaat helaas niet van ene op de andere dag... Kwestie van gewenning denk ik. Maar ben er echt hard mee bezig om dat eruit te krijgen.
Bedankt voor de tip Bloos

othira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 14:37

hey hanke! als je nou in Bemmel ook mee doet worden mama en dochter concurrenten Haha! ik heb gisteren startkaart aangevraagd en me (hopelijk) opgegeven voor het concours. groetjes!

Ursy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 22:09

othira schreef:
hey hanke! als je nou in Bemmel ook mee doet worden mama en dochter concurrenten Haha! ik heb gisteren startkaart aangevraagd en me (hopelijk) opgegeven voor het concours. groetjes!

Oei oei dan mogen bagheera en ik wel heel erg hard aan het werk gaan!!! Tegen zo een combinatie kunnen we vast niet op.. Tong uitsteken

Meltrakh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 16:45

he hankje

mooie foto's weer en je hebt weer goed je best gedaan!
En het ziet er steeds beter uit ga zo door! Cool
binnenkort moet je maar weer een keer naar Mel komen kijken. over een week of twee drie heb ik het minder druk. zo ik erg leuk vinden en dan moet je je talenten maar op die van mij testen. Knipoog

groetjes

ps je bent de B zo uit succes. Pling