Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
)
Quidou schreef:mieki schreef:hey
ik heb een V hij heet Valentino en is een kwpn Afstamming Future X Grafiet. Zit er nu 3 maanden op en het gaat super heb al 1 winstpunt binnen in de b dressuur(onderling) startkaart is onderweg.
Nu zal je zeggen is dat niet een beetje snel...maar het gaat ook gewoon super goed..
srry maar ik vind dit inderdaad veeeeel te snel... ook al gaat het super goed dan nog vind ik niet dat je met een 3jarige die 3 maanden onder het zadel is al op wedstrijd zou moeten gaan!!!

Maar die is nu ook 3, begin april echt 3 geworden. Ben er nu rustig mee begonnen, hij is dus zadelmak maar het stuur zit er nog niet helemaal op. Ik heb gisteren voor het eerst een rondje erop gedraafd. Ik ben er nu zo'n 3 keer per week mee bezig en de rest van de tijd staat hij in de wei met zn maatjes
Heb hem al vanaf zn 2e en hij pakt alles heel makkelijk op. Toch vraag ik niet teveel van hem, 15 min tot max een half uur is ie aan t werk. En bij mij is werken ook grondwerk 
Ben erg trots op mijn ventje!