Jullie zijn echt een gave combi

Je rijd hem erg netjes.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

k wens je heel veel suc6 verder! een erg mooie combi en hij heeft een hele mooie eigen houding super gewoon!
. Super beestje zeg, hier missta je ook absoluut niet op! Dat belooft wat voor de toekomst, als het er nu al zo uitziet...
Ach het klikt gewoon goed 

milo schreef:wow, wat een lekker ding!!!!!
je zit heel mooi erop!!! netjes hoor
beugels mogen wel een gaatje langer.

hmm zeg eens eerlijk shanna, ben jij werkelijk in ALLES zo goed?? ik bedoel je kan geweldig goed schrijven, rijden.........

waaaaaauw! die laatste 3 zien d'r professioneel uit zeg!!
veel succes! in kootwijk... en?....narrator schreef:oooooooh mijn god!!!!!!!!!!!!1waaaaaauw! die laatste 3 zien d'r professioneel uit zeg!!
veel succes! in kootwijk... en?....
groetjes karlijn

Super pony dit ook! 
heb zelf een 2-jarige merrie van Rocky, en hoop toch wel dat die (ooit) ook zo gaat lopen
)
maar bedankt
!
, belangrijkste was voor mij karakter, maat en sportkwaliteit/beweging).
Malibu schreef:Moeder is Quincy (v. Vita Nova's Hanassie), is mijn eigen merrie en aangezien ik helemaal verliefd ben op welshjes heb haar toen laten dekken... Dus me is de fokker (als leek zijnde hoor, belangrijkste was voor mij karakter, maat en sportkwaliteit/beweging).
Het is ook nog best moeilijk om een bloedlijn te vinden zonder Downland Folklore..
Hier een link naar het Welsh forum, staan een paar foto's van mijn kanjers![]()
http://papa.messageboard.nl/7903/viewtopic.php?t=44
http://papa.messageboard.nl/7903/viewto ... highlight=
Shanna16 schreef:Ja klopt, Downland Folkore heeft erg veel (goedgekeurde) nakomelingen. Wilde je hem niet in de bloedlijn vinden dan?
Shanna16 schreef:Edit: Hee hahaha, jij zit ook op het Welshforum! Jouw kleine Rocky heb ik al vaker daar op foto's gespot
moet alleen weer een keertje nieuwe foto's uploaden. Die zijn alweer van vorig jaar zomer...
Jammer dat je hem straks niet meer rijd...
Shanna16 schreef:narrator schreef:oooooooh mijn god!!!!!!!!!!!!1waaaaaauw! die laatste 3 zien d'r professioneel uit zeg!!
veel succes! in kootwijk... en?....
groetjes karlijn
Alleen Kootwijk
Hoezo zien die laatste 3 foto's er professioneel uit? Qua plaatje of de foto
met bandages om en in wedstrijd tenue!
ziet er echt heeeeeel moooooooi uit
succes!