Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
needje schreef:Jeetje leuk zo'n nieuw jasje, maar hoe moeten we je voortaan snel herkennen?!!!!! Goeie punten joh! En niet zo mauwen dat je te hoog heb gekregen naar je gevoel. De volgende x rij je de sterren van de hemel en krijg je nix! Je hebt ze nu mooi in de pocket!!
Tja Pride valt toch wel op, met zn appeltjes en witte manen en staart? 
jipkip schreef:haa liza! er zitten wel echt leuke foto's bij hoor.. vooral die ene van die 2 meisjes die daar staan te kijken!!
je moet je niet te groot voelen zeg maar..
dat valt echt wel mee..
je moet gewoon je benen lang houden zodat je met je kuiten drijft ipv alleen je sporen.. snappie?
dan ziet het er misschien wel uit dat je groter bent dan nu maar dressuurmatig lijkt mij dat beter...
ach ja hij blijft mooi he!?
kamaron schreef:ziet er erg netjes uit hoor....enne errug mooi jasje (mooi die gekleurde radnjes van je kraagje) je mag goed tussen die andere ruiters heen rijden hoor ;o)
enne weet je wat me opvalt als ik andere pic's zie van je en die van nu...hier heeft ie veel meer zijn oortjes naar voren....

steffie4ever schreef:gefeliciteerd! en jullie zijn een mooie combi hoor
hahaha ik op de achtergrond
maarum dat is milky niet hoor die roodschimmel op de eerste foto
er liep nog een roodschimmeltje en milky kwam pas later
trouwens milky is ook wat ''voller''
Robin Beekink stond nog naast me met de trailer, opzich wel grappig.
LiSSy schreef:ziet er goed uit hoor! probeer alleen niet je hak op te trekken, is erg lastig he, bij zo'n pony. zijn zwanehals spoortjes toegestaan bij de pony's? anders is dat misschien en idee... dan hoef je je hak niet op te trekken om ermet het spoortje bij te komen
Melanie15 schreef:Leuke foto's, er zitten mooie tussen! Er staat ook heel vaak een vriendin van mij op de achtergrond. Dat is dat meisje met die bonte.
Melanie15 schreef:Leuke foto's, er zitten mooie tussen! Er staat ook heel vaak een vriendin van mij op de achtergrond. Dat is dat meisje met die bonte.

Citaat:Voor pony's zijn alleen stompe sporen en knopsporen-eventueel in zwanenhalsuitvoering- toegestaan waarvan de spoortand een maximale lengte van 3 cm heeft (zwanehalsspoor horizontaal gemeten) en een minimale diameter van 0,5 cm..
Internationaal mag de tand van de (stompe) spoor bij ponyruiters een maximale lengte hebben van 1,5 cm.
Zal er eens naar gaan kijken. 

kom je aan met je normale gangen pony
Hoby was natuurlijk echt de uitblinker qua gangen, ik geloof niet dta ik ooit een pony zo ruim heb zien lopen
Zijn echt mooie foto´s!
o.a. Lamento (van Robin beekink) en Brummershoeve Boss en Sander.. (haha allemaal hengsten )

mOmmi schreef:Woow mooie pony heb je
Ik moest vandaag ook tussen de Z-pony's rijden o.a. Lamento (van Robin beekink) en Brummershoeve Boss en Sander.. (haha allemaal hengsten )
Je punten waren erg netjes
En nee inderdaad dat was Milkshake niet op de eerste foto
Succes nog verder

marwszjeuh schreef:foto 24 is gaaf
Leuke foto's liz;
en dat jasje staat echt tig keer beter dan die blauwe trui
Ziet er weer netjes uit, alleen jammer van die benen weer;
mrja. We weten de rede, dus agh
Pride blijft über
Citaat:ik moest gewoon tussen alle Z1 pony's en Z2 pony's voor de FEI landenwedstrijd rijden: Spontaan minderwaardigheids complex. Echt iedereen pikeur jasjes en rabobank dekjes. En natuurlijk personal trainers via headsets.
en je bent een erg leuke combinatie met je pony ookal ging het niet super. 

Zeker nu met dit jasje... dies echt erg gaaf 

Sall schreef:En ik ben eigenlijk helemaal verbaasd over het feit dat het toegestaan is om los te rijden met zo'n headset..
steffie4ever schreef:maarum dat is milky niet hoor die roodschimmel op de eerste foto
er liep nog een roodschimmeltje en milky kwam pas later
trouwens milky is ook wat ''voller''

diablo_zot schreef:Wat kan jij kwaad kijken zeg,:oo !
Leuke pony !

melanie15 schreef:Dat mag al heel lang hoor, dat is beter dan dat iedereen door elkaar loopt te roepen met lesgeven, zolang hij met het proefje maar af is, mag het gewoon
robinbeekink schreef:Haha Klopt dat is Milky niet
Ik was Milkshake aan het opzadelen toen jij (Liza) aan het afzadelen was, onze trailer stond naast die van jou
Maar maakt niet uit!
Leuke pony heb je.. mooie naam ook!
Melanie15 schreef:Sall schreef:En ik ben eigenlijk helemaal verbaasd over het feit dat het toegestaan is om los te rijden met zo'n headset..
Dat mag al heel lang hoor, dat is beter dan dat iedereen door elkaar loopt te roepen met lesgeven, zolang hij met het proefje maar af is, mag het gewoon