Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Suzan1983 schreef:P.S.: Wat voor zadel heb jij erop liggen???

ik kom snel weer een keer een biertje drinken
maar ik had toch wel je ander dekje verwacht, dat pantermotiefje staat em veeeeuuuul beter
MissArianne schreef:heeeey whooperdepoop! het blijft een stoere vent die wladiik kom snel weer een keer een biertje drinken
maar ik had toch wel je ander dekje verwacht, dat pantermotiefje staat em veeeeuuuul beter
vraag maar aan MissArianne
, maar daarom ben ik ook zo gek op dat kleine monster, hij doet de ontdeugendste dingen met een heeeeeel onschuldig hoofd erbij

wat een super leuke mooie haflinger zeg

WHOOPY schreef:HAHAHAHAHA, volgende keer doe ik dat dekje zeker weer op voor de foto´s. Hoest ie verder Aar?
En Suus, ik las net nog even goed de berichtjes na, dat lieve rustige koppie kan er soms echt een kop op zettenvraag maar aan MissArianne
![]()
![]()
, maar daarom ben ik ook zo gek op dat kleine monster, hij doet de ontdeugendste dingen met een heeeeeel onschuldig hoofd erbij
![]()
![]()

IvysToeter schreef:Wow! Is dat jouw haf? of heb ik daar overheen gelezen?
Ik vind hem hartstikke mooi!
WHOOPY schreef:MissArianne schreef:heeeey whooperdepoop! het blijft een stoere vent die wladiik kom snel weer een keer een biertje drinken
HAHAHAHAHA, volgende keer doe ik dat dekje zeker weer op voor de foto´s. Hoest ie verder Aar?
En Suus, ik las net nog even goed de berichtjes na, dat lieve rustige koppie kan er soms echt een kop op zettenvraag maar aan MissArianne
![]()
![]()
![]()
![]()
)

!
..diablo_zot schreef:Ja,je handen !
Mooie haf,hij loopt wel wat te diep !
maarja ik zeur altijd zo veel