Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

sammy schreef:dankje wel welke fotos bedoel je :d
(wat doettie eigenlijk als je hem iets langer in z'n halsje laat?)Citaat:indd je pony wilde steigeren omdat jij je hand zo laag hebt en hem vast zet ermee draag je hand eens hoger en open die hand
) 

asjuhh87 schreef:wat een schatje, mooie dikke staart heeftie(wat doettie eigenlijk als je hem iets langer in z'n halsje laat?)
Citaat:indd je pony wilde steigeren omdat jij je hand zo laag hebt en hem vast zet ermee draag je hand eens hoger en open die hand
oehh jij was vast getuige dat je precies kan vertellen waarom het paardje stijgerde! voor het zelfde geld kwam grote smurf net buiten de foto voorbij hollen, schrok hij daarvan en ging vol in de remmen en verticaal (hoewel wat je zegt ook best de reden kan zijn hoor)

, echt onwijs leuke combi zijn jullie!
, succes met de tips! Mira_bella schreef:Dit ziet er niet echt lekker uit, vind je het gek dat ze stijgert als jij zn hoofd laat buigen en niet zn nek, het ziet er erg onvriendelijk uit, misschien moet je eens les nemen

Dees schreef:Sammy, volgende keer meer toestaan met de hand en meer van achter naar voren rijden.
Spoortje kan wel af....
Denk erom; niet zo trekken aan die teugels.
succes!

lek stel en dat uitstrekken cool hoor weet je hij lijkt op een paardje van mijn manege net zo eigewijs en stijgeren oeii maar ja zo ondeugent nog he..
:P
en ik heb dat ook gedaan wat ik nu zeg en het resultaat is beter geworden hoor maar niet als je stelling vraag ruk en dan weer terug nee naar je knie brenge en dan knijp en weer terug naar de hals
hoop da je hier wat aan heb..