rambo longeren met bodywrap

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lailapri

Re: rambo longeren met bodywrap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-05 07:27

Ramsesje schreef:
'k zie het nut van die wrap niet echt.Pessoa lijkt me dan veel beter te werken ofniet?

ja als hij het bit zou accepteren, zou dat een optie kunnen zijn, maar dat is een volgende stap. Heb hem al eens aan bit en aan halster aan ruime bijzets laten lopen, wat gebeurde er grote paniek, stijgeren, achteruit rennen, dus zweep erachter, dus vooruit uit crossen, bokken, en hij is ook nog een keer gevallen. Dus dat doen we nog maar even niet. Daarnaast heb ik nog geen passoa.

Ik had toen net op me stage geleerd dat je jonge paarden oom met bijzets moest longeren want dit en dat, nouja geen bijzets voor mij dus.

Hij is niet over de lijn gestapt, nog niet, wil voor de geïntereseerde wel een close upje maken, want dit was dus zo'n moment dat hij inene afsneed.

Maar voorlopig kan ik niet verder trainen want hij was die dag na de foto's uit dekken gegaan, zonder dat ik het wist. Dus ik kom daar, paard weg.

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 09:10

lijkt dat zo of zitten er zoveel kuilen in dat weiland, of een is dat een sloot?

gr claudia

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-05 10:38

er zitten greppels, maar ik kan hem voorlopig even niet mee naar huis nemen naar de bak, want we hebben een paarnieuwe paarden, die moeten eerst maar even wennen

Shariff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 10:41

Zo'n ding heb ik nog nooit eerder gezien
Of van gehoord Clown

Rosiewozie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 13:12

Zoeken bij Linda Tellington Jones op google. Volgens mij heeft zij de body wrap uitgevonden, je kunt hem ook nog om zijn hals doen en dan achter de billen als een soort acht, dan wordt het paard zich nog meer bewust van zijn lichaam. Vooral van het verband tussen zijn voor en achterhand, ondersteunt het paard een goede balans te vinden, zijn achterhand te gebruiken en dus vooral bewust worden van zijn hele lichaam.

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-05 13:19

dat is de volgende stap Haha! wilde het eerst zo doen, de hele heeft hij vroeger als 2 jarige ofzo al vaak omgehad, en dan door het land wandelen.