klomp schreef:ja was ook alleen maar een poseer foto, maar djok was het er niet mee eens en wilde steeds weer doorlopen...eigenwijs paard
maar bedankt!!
hahah heb blijft een fries he
heb je je al aangemeld op onze friesche paarden forum!? Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

klomp schreef:ja was ook alleen maar een poseer foto, maar djok was het er niet mee eens en wilde steeds weer doorlopen...eigenwijs paard
maar bedankt!!
heb je je al aangemeld op onze friesche paarden forum!? M3isSi3j schreef:klomp schreef:ja was ook alleen maar een poseer foto, maar djok was het er niet mee eens en wilde steeds weer doorlopen...eigenwijs paard
maar bedankt!!
hahah heb blijft een fries heheb je je al aangemeld op onze friesche paarden forum!?
Bets schreef:Leuke foto's zeg. Nou ziet er goed uit hoor!! toppie
klomp schreef:dank je bets!!![]()
binnekort weer nieuwe foto's maar dan met mezelf erop...
Bets schreef:klomp schreef:dank je bets!!![]()
binnekort weer nieuwe foto's maar dan met mezelf erop...
Ja leuk ben benieuwd ernaar. Verheug me erop!!
AikePeer schreef:hoi
ik heb ook een fries van bijna vier.. hij is een echte Feitse afstammeling..
Leuk friesje van jou!!
HILDAA schreef:Hoi,
Mooie jonge Reyert zeg!
Wij hebben ook een jonge Reyert, hij is nu 8 en Z2 met winstpunten. Hij heeft ook erg lange manen (1,60m).
Die van ons is altijd erg werkwillig, hij wil altijd draven en galoperen, heeft die van jou dat ook?
Toen Reyert nog niet was afgekeurd op afstammelingen heb ik trouwens wel op hem gereden! Hij stond bij kennissen van ons en als hij niet bij Tineke Bartels stond mochten wij er soms op!
Suc6 met je paard!
Groetjes