Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

en ga zo door
miesie schreef:Heey Bren, zit je ook op bokt

, zeker eerst met je sporen drijven en daarna pas met je benen omdat je hakken optrekt!!! En je zit als een stijve hark.... ga eerst normaal leren zitten en daarna pas sporen omdoen.... Santtos schreef:Sorry dat ik het zeg.... je kan totaal niet rijden!!!!![]()
Arme pony met je hakken met sporen eraan vast, zeker eerst met je sporen drijven en daarna pas met je benen omdat je hakken optrekt!!! En je zit als een stijve hark.... ga eerst normaal leren zitten en daarna pas sporen omdoen....
Santtos schreef:Sorry dat ik het zeg.... je kan totaal niet rijden!!!!![]()
Arme pony met je hakken met sporen eraan vast, zeker eerst met je sporen drijven en daarna pas met je benen omdat je hakken optrekt!!! En je zit als een stijve hark.... ga eerst normaal leren zitten en daarna pas sporen omdoen....
)

Waar staat die Bijoe?
ShannaY schreef:Toch niet de Zuiderhoefslag?
Matrador schreef:ShannaY schreef:Toch niet de Zuiderhoefslag?
Nee ze staat in het Dorp bij huis
Ff dootrainen dat ie ook nageefelijk loopt in proef en het is een combitrekker! Maar ik rij zelf ook op een schimmel en ik vind een wit sjabrakje toch mooier. Het is toch een wedstrijd. Zo'n groot blauw sjabrak staat minder chique en het leid af vind ik.
Maar doordat ze 8 jaar ofzo manege pony is geweest heeft ze de verkeerde spieren getraind..