ik wist het niet ben niet zo bekend in de bloedlijnen van de friesen. begint me nu wel te intresseren
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ik wist het niet ben niet zo bekend in de bloedlijnen van de friesen. begint me nu wel te intresseren
Wil wel fotos zien dan

ziet er netjes uit
horsegirlie schreef:Je had het goed hoor, het is Ritse
. Ritse's eerste nakomelingen zijn namelijk geboren in 1993. Dan zou het ten eerste al sterk zijn als er nu al drie generaties uit voortgekomen zijn, maar stel nu dat die merrie werkelijk in 1993 geboren zou zijn en is gedekt in haar derde jaar, dan zou het Lammert-veulen in 1997 ter wereld zijn gekomen. Dan kan er daarna nooit meer een Oege-veulen uit geboren zijn, want Oege's laatste dekjaar was 1995. Het moet dus wel Ritske geweest zijn. Dat is ook logischer. Ritske leefde van 1955 tot 1979.
Nyncke schreef:horsegirlie schreef:Je had het goed hoor, het is Ritse
Toch niet. Ritse's eerste nakomelingen zijn namelijk geboren in 1993. Dan zou het ten eerste al sterk zijn als er nu al drie generaties uit voortgekomen zijn, maar stel nu dat die merrie werkelijk in 1993 geboren zou zijn en is gedekt in haar derde jaar, dan zou het Lammert-veulen in 1997 ter wereld zijn gekomen. Dan kan er daarna nooit meer een Oege-veulen uit geboren zijn, want Oege's laatste dekjaar was 1995. Het moet dus wel Ritske geweest zijn. Dat is ook logischer. Ritske leefde van 1955 tot 1979.
Manuutje1990 schreef:Schouderbladen wat naar elkaar toe duwen zeg maar, in stap het neusje er iets meer uitrijden.
Ik vind het een mooi paard, en hij loopt voorderest best netjes!
horsegirlie schreef:Uhhh..ok als jij het zegt
Zoveel verstand heb ik er ook weer niet van haha
horsegirlie schreef:Bij welke africhtingsstal is ie eigenlijk geweest, als ik t mag vragen?
Maar wel leuk hoor dat je ons allebei mooi vind 
Maar daar word die steeds wijzer van. binnen nu en twee weken gaat die een keer mee naar de binnenmanege, omdat die dan een keer van huis af komt, en omdat ik er dan ook stukken meer begeleiding bij kan hebben.