Amigo in actie met bitloos hoofdstel

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kitty_

Re: Amigo in actie met bitloos hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-05 10:39

aminah; ik heb je gepmt Lachen
ennuh volgens mij is het een eb-en vloed bak, als het gestort regent heeft kun je er nog steeds makkelijk in rijden

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 14:47

haj

ik rijd regelmatig na het rijden even zonder zadel ( dus enkel een hoofdstel in ) Nu zou ik graag eens zoals jij al eerder vermelde , enkel met een halster rijden en later dan evt ( als dit goed gaat ) met een bitloos hoofdstel ...

enkele vraagjes : als ik in het begin met een halster ga rijden , leg ik best wel het zadel op zeker ?
pacha luistert niet supergoed naar de beenhulpen , ga ik daar veel nadeel van ondervinden ?

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-05 14:53

hoi, ik was in principe niet de gene die dit vermelde, maar heb het wel zo gedaan. eerst in de bak met touwhalster en zonder zadel. Amigo is ook totaal niet aan het been maar das een kwestie van oefenen en doorzetten. Daarna heb iok eigenlijk gewoon een bitloos hoofdstel gekocht, je kunt hier vind ik net iets meer mee dan een touwhalster (kan ook aan het paard zelf liggen hoor)
succes

asjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 16:07

ik vind het knap dat je zonder bit kan rijden Clown ik vraag me af hoe je dan contact met je paard krijgt normaal vraag je door met je handen te spelen je paard om na te geven maar hoe doe je dat nou als je geen bit hebt??? ben ik wel benieuwd naar! Knipoog verder leuk paardje!

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-05 20:32

asjuh schreef:
ik vind het knap dat je zonder bit kan rijden Clown ik vraag me af hoe je dan contact met je paard krijgt normaal vraag je door met je handen te spelen je paard om na te geven maar hoe doe je dat nou als je geen bit hebt??? ben ik wel benieuwd naar! Knipoog verder leuk paardje!

In principe probeer ik hem voorwaarts te krijgen, klinkt raar maar das best lastig bij hem. Ik blijf dit netzolang doen totdat hij z'n achterhand wat meer gaat gebruiken. De rest komt dan vanzelf wel, je hebt daar geen bit voor nodig.

Kimmeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 21:04

leuke foto's , echt supper dat je bitloos rijdt , lijkt me idd leuker voor je paard en ja ook de vraag : waar kan je zo'n hoofdstellen krijgen ? Bloos

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-05 21:20

kimmeken ik pb je even Lachen

aminah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 15:21

thx voor de pb's Haha!

Esther_1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 20:25

lekker hoor zo bitloos rijden! (ik rij ook bitloos, mar dan met hackamore) Paardje ziet er snoepig uit!

haffiebecky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 15:40

Lekker he zo bitloos!!! super leuk paardje heb je!! echt geweldig! volgens mij hebben jullie er heel veel plezier in!

ik rijd nu zo als iem al zei met gewoon een halster en 2 touwtjes en zoek al heel lang naar een goedkoop bitloos hoofdstel. zou je mij ook kunnen bpben waar je m vandaan hebt!!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 17:49

Kim_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 17:51

leuke fotos
leuk paardje is amigo
lekker is dar he zo bitloos

Sosha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 21:22

Leuke foto's hoor!

Het lijkt alleen net alsof je beugels een gaatje te kort zitten en dat je daardoor iets achterop het zadel komt te zitten...... of komt dat misschien door het "volslanke" figuurtje van Amigo?

jimny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 21:35

hoihoi, nu ik een boomlose torsion heb kunnen overnemen zou ook ook graag zo'n bitloos hoofdstelletje willen hebben, dus ook mijn vraag: waar heb jij 'm gekocht/besteld?