Mijn meisje @ inrijwerk :P (eerste keer draven)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dennis

Re: Mijn meisje @ inrijwerk :P (eerste keer draven)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 14:07

Reddy rules Haha!.

Ziet er goed uithoor!!!

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 14:12

Mooie shet apart kleurtje !! en je pakt het goed aan hoor, lekker alles op je gemakkie !! je pony heeft het erg naar haar zin zo te zien

Forestmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-05 14:35

Dat zadeltje heb ik te leen, is van de shet van de baas van stal. momenteel word die niet bereden dus mag k het zadel gebruiken.
Ik zoek zelf nog naar een zadel, en wil waarschijnlijk ook zoiets zit fijn, ziet er mooi uit en blijft goed liggen. en dat terwijl ze eigenlijk totaal geen schoft heeft maar toch blijft het goed liggen Haha!

Het licht contact in de mond dat doe ikzelf ook. Dat meisje wat erop reed trok nogal vaak aan de teugels of had ze strak maar aangezien reddy dat nog niet gewend is zei ik telkens doe de teugels maar wat losser, niet te los je moet wel contact kunnen maken.

K ga straks na het eten weer naar redje toe en dan een lekker stappen in de grote bak, ben benieuwd hoe ze dat doet. Ze is daar pas 1x in geweest om te springen waar ze toen geen zin in had *de dingen om de bak heen *voornamenlijk de shet van de baas van stal en zijn vrienjde* waren erg intresant Tong uitsteken

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 15:11

Hee wat leuk, daar op de achtergrond staan mijn knollies Haha!
Maar het is niet stal midden heuven hoor ,das de manege die in het bos ligt en waar je €400,-- per man betaald.
Knipoog

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 17:55

is dit hem geworden?