Untouchable NegroxFalko @ springwork zwarte ruin.

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Untouchable NegroxFalko @ springwork zwarte ruin.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 21:30

Leuk paardje hoor, beetje arm in de bespiering nog, zal ook niet echt ooit flink in de bespiering komen denk ik.

Ik vind het wel erg ongunstige foto's, hij lijkt wat ingevallen bij de flanken.

Bornn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-05 21:54

ShannaY schreef:
Leuk paardje hoor, beetje arm in de bespiering nog, zal ook niet echt ooit flink in de bespiering komen denk ik.

Ik vind het wel erg ongunstige foto's, hij lijkt wat ingevallen bij de flanken.

Mmmm ik ben toch benieuwd waar je dat allemaal op baseerd..??
Untouchable moet in Augustus 4 jaar worden, we hebben hem eerst ff laten groeien voordat hij ingeredenis.
Hij ziet er juist super uit nu, die spieren komen echt wel maar niet na een nachtje slapen, dan zal er eerst getraind moeten worden he Haha!
Aangezien we hem niet teveel willen belasten bouwen we het rustig op, we rijden nog niet eens dagelijks, hij heeft nog veel speeltijd.
Daarnaast is zijn moeder een smalpaardje en zijn vader is ook geen tank.

Dus sorry ik ben het niet met je eens, het is gewoon een lekkere late 4-jarige nog in de groei Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 09:13

Waar ik dat op baseer? Op de bouw van het paardje, ik denk dat jij zelf ook wel zoiets zelf kan beoordelen. Als ik zo naar zijn belijning en bouw kijk, heeft hij niet al te zware botten, en neigt hij meer naar het ranke. Als je heel veel 4-jarige paarden die net zo ver zijn kwa training als jou paard, dan zullen ze echt niet allemaal hetzelfde eruit zien (en nu heb ik het niet over bouw, maar over bespiering), je hebt het bij mensen toch ook? De 1 is meer aangelegd om gespierd te worden, de ander niet, dat is geen zonde hoor? Zoals ik nu zie denk ik niet dat jou paard echt een bronk spier zal worden, wel mooi bespierd, maar anders dan ik het wil zien, maar dat is dan ook mijn smaak Haha!

Bornn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-05 17:09

Dat het een rank paardje zal blijven ben ik helemaal met je eens maar dat hij niet lekker gespierd zal worden zeer zeker niet.
Zijn moeder is ook een rank paard maar toen ze nog in de sport werd uitgebracht was het een en al spier, de mensen die haar kennen hier van bokt zullen het daar mee eens zijn.
Hij is nog maar net echt onder het zadel, is in April gecastreerd en heeft daar best ff moeite mee gehad.

Als we straks wat verder zijn met de training dan zal ik weer eens nieuwe foto's maken zodat het verschil duidelijk te zien is Haha!

mikolaiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 17:19

heey leuk dier ..weet je hij lijkt wel een beetje op mijn paard Haha!
pas op dat je nog niet te hoog gaat springen he Knipoog spronggewricht is pas volgroeit al hij 5 is.