Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
claudie schreef:ik vind dat je je teugels wat korter mag pakken, en dan je handen meer naar naar voren moet doen. je zit nogal bij je buik te rijden met je handen.
verder moet je niet te veel klemmen met je benen, maar ze meer laten hangen. dan kan je ook je hakken beter uitdrukken
NehnaDagmar schreef:Je hebt je handen bijna in je broekzak zitten..Ook vind ik dat je ze nogal laag vast zet..
Je armen moeten van elastiek zijn en meegeven met de mond.. Ik heb de vorige foto's niet gezien, dus ik weet niet of er een verbetering is
NehnaDagmar schreef:Je hebt je handen bijna in je broekzak zitten..Ook vind ik dat je ze nogal laag vast zet..
Je armen moeten van elastiek zijn en meegeven met de mond.. Ik heb de vorige foto's niet gezien, dus ik weet niet of er een verbetering is
Milkaatjuh schreef:Teugels korter en handen naar voren. Het ziet er al een stuk beter uit. Herriner me het oude topic nog waarin je best wat commentaar kreeg. Zo te zien heb je er wat mee gedaan! Ga zo door!
Ik kan het natuurlijk ook fout hebben maar zo ziet het er in mijn ogen uit
) 
Rowanlover schreef:verder nog??

fasty_lover schreef:let op je handen want die zitten echt tever bij je benen voor de rest vind ik het er wel netjes uit zien
TeamSpirit schreef:wat een leukiej zeg