ziet er heel erg goed uit zo te zien,jullie zijn zeker wel klaar voor de B

ook een prachtig paard btw
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Jaike schreef:@Marieke: ik weet niet precies wat je bedoeld met "op de pinken rijden" die term heeft Cor nog niet genoemd, wel is ze heerlijk in d'r mond, echt heel lichte aanleuning en lekker ontspannen
![]()

Zwelgje schreef:Enige minpuntje wat ik echt storend vind is je steeds terugwerkende binnenhand.
Let daar mee op want daar maken ze misbruik van en dan kan je ze straks niet fijn sluiten op je buitenteugel en buitenbeen.
Probeer je hand recht te zetten en regelmatig even lucht geven aan de binnenkant. Op elke foto plaats je je binnenhand verder terug dan je buitenhand.
Verder netjes beeld en dat moet wel gaan lukken met jullie debuut!
Mvanlenthe schreef:Die lichte aanleuning is dat dus. Heel erg fijn om te voelen ja... Bij geke er veel over geleerd![]()
Je komt er wel met taquilla is een erg leuk paard wat volgens mij ook graag voor je werkt succes meis![]()
groetjes
!
!
Onze 1e wp is binnen, dat er nog velen mogen volgen!
Beccz schreef:Alleen niet vervelend bedoelt maar ik mis iets.. de combinatie vind ik neit echt geheel top :S
Het zal wel komen omdat je haar nog zo kort hebt..

Denise1984 schreef:ziet er goed uit. Ook aardig wat plekjes op der hoofd zag ik, mijn bijrijdpaardje stoot ook elke keer z'n hoofd en heeft ie weer een plek er bij maar ja staat misschien wel stoer op het land