PattyOosten schreef:Hmm, ik zie er persoonlijk niet de lol van in om je paard drie keer te zadelen voor een paar foto's op bokt, maar dat zal de leeftijd wel zijn. Het overige commentaar is al gegeven.
we hebben haar ook niet voor de lol 3 keer op en af gezadeld, het was voor school, we moesten allemaal andere kleuren op de foto hebben.
Quellian schreef:Ik vind je zadel erg naar achter kiepen. Misschien tijd om op te vullen? Je zit iig erg naar achter. Zou er even een zadelmaker bij laten komen als ik jou was
het zadel kiept idd wat naar achteren, heb er nu een dekje bij en het ligt nu goed. trouwens het zadel is net nieuw.
onley schreef:weet ke wat ik vind om inpl van op zo een oude pony te kruipen haar eens te laten nakijken want op alle foto's kijkt ze heel erg ontevreden en heeft iedere keer haar oren naar achter alsof haar wat pijn doet ik kan me niet voorstellen dat dit paardje er LOL in heeft jij mischien wel maar je paard dan ?
je zou haar eens moeten zien en het echt, haar oortjes vallen er bijna af zo ver staan ze naar voren!! dat ze op de foto's nou elke keer haar oortjes naar achteren heeft staan, betekend dat niet meteen dat ze pijn heeft!! ze heeft geen geduld om stil te staan daarom was ze een beetje boos.