Rhoda @ work dressuur

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Rosa

Re: Rhoda @ work dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 11:09

PattyOosten schreef:
Hmm, ik zie er persoonlijk niet de lol van in om je paard drie keer te zadelen voor een paar foto's op bokt, maar dat zal de leeftijd wel zijn. Het overige commentaar is al gegeven.

we hebben haar ook niet voor de lol 3 keer op en af gezadeld, het was voor school, we moesten allemaal andere kleuren op de foto hebben.

Quellian schreef:
Ik vind je zadel erg naar achter kiepen. Misschien tijd om op te vullen? Je zit iig erg naar achter. Zou er even een zadelmaker bij laten komen als ik jou was

het zadel kiept idd wat naar achteren, heb er nu een dekje bij en het ligt nu goed. trouwens het zadel is net nieuw.

onley schreef:
weet ke wat ik vind om inpl van op zo een oude pony te kruipen haar eens te laten nakijken want op alle foto's kijkt ze heel erg ontevreden en heeft iedere keer haar oren naar achter alsof haar wat pijn doet ik kan me niet voorstellen dat dit paardje er LOL in heeft jij mischien wel maar je paard dan ?

je zou haar eens moeten zien en het echt, haar oortjes vallen er bijna af zo ver staan ze naar voren!! dat ze op de foto's nou elke keer haar oortjes naar achteren heeft staan, betekend dat niet meteen dat ze pijn heeft!! ze heeft geen geduld om stil te staan daarom was ze een beetje boos.

Aurora3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 14:33

ik vind het een erg leuk paardje, en volgens mij is ze hartstikke blij met al die aandacht. Mijn verzorpaardje heeft zijn oren op foto's ook altijd naar achteren, geeft toch nx. Met rijden zou je je handen mss wat hoger mogen houden, en je onderbenen komen soms idd wat naar voren. Verder vind ik de foto's erg mooi, het laatste dekje kleurt trouwens het leukst bij je rijbroek.

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 12:38

Aurora3 schreef:
ik vind het een erg leuk paardje, en volgens mij is ze hartstikke blij met al die aandacht. Mijn verzorpaardje heeft zijn oren op foto's ook altijd naar achteren, geeft toch nx. Met rijden zou je je handen mss wat hoger mogen houden, en je onderbenen komen soms idd wat naar voren. Verder vind ik de foto's erg mooi, het laatste dekje kleurt trouwens het leukst bij je rijbroek.

dankje Haha!

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 12:40

Hermesdeux schreef:
Ik vind hem er niet zo levendig uitzien... lijkt wat onder de leden te hebben... verdere commentaar is al gegeven

hmm dat gevoel kreeg ik ook al..vind hem ook erg ieltjes...kan de bouw zijn? ik zou alleen het paardje niet in die houding dwingen maar meer naar de hand toe rijden en meer lengte in de hals

wel leuke sjabrakjes hoor!

*edit* ik had niet gezien dat ie al 22 is, maar dan nog vind ik niet dat ie een tevrede blik heeft.

xxsummyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 16:26

probeer je handen wat anders neertezetten,
zo lijkt het wel of dat je hem naar beneden trek ..
indd meer voorwaarts neerwaarts rijden

verder een leuke pony Haha!

xxsummyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 16:30

klomp schreef:
Hermesdeux schreef:
Ik vind hem er niet zo levendig uitzien... lijkt wat onder de leden te hebben... verdere commentaar is al gegeven

hmm dat gevoel kreeg ik ook al..vind hem ook erg ieltjes...kan de bouw zijn? quote]

Niet alle paarden zijn gespierd, kijk is niet naar de nek dan vindt ik dat tie een normale bouw heb volgensmij is zijn bouw ook Knipoog

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 12:12

xxsummyxx schreef:
Niet alle paarden zijn gespierd, kijk is niet naar de nek dan vindt ik dat tie een normale bouw heb volgensmij is zijn bouw ook

bedankt, ze is idd niet zo gespierd maar ja wat wil je na een half jaar blessures en ook helemaal niet meer dressuur trainen.